Performancing Metrics

قدردان همه بسکتبالیست‌ها هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 338707
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 03:31
مشحون:
محمود مشحون گفت که فدراسیون بسکتبال قدردان همه بسکتبالیست‌هایی است که برای این رشته زحمت کشیده‌اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رییس فدراسیون بسکتبال در نشست خبری امروز در پاسخ به این سوال که آیا واقعا گفته که اگر جایگزینی برای حامد حدادی داشت او را به اردو دعوت نمی‌کرد، بیان کرد: من این موضوع را کجا گفته‌ام؟ یک خبرگزاری مطلبی نوشته است. تمام حرف ما این بوده که آقای باوئرمان به عنوان سرمربی تیم این تصمیم‌ها را پس از صحبت با بازیکنان گرفته است. اکنون یک گروه در آزمایش قرار دارند. آقای باوئرمان در این مدت در همه استان‌ها حضور داشته و همه بازی‌ها را دیده و در نهایت پس از جلساتی چند ساعته نفراتش را انتخاب کرده است. بر هیچ کس پوشیده نیست که همه این قهرمانان برای بسکتبال زحمت کشیده‌اند و افتخارآفرین بودند اما بسکتبال یک کار گروهی است و هر شخصی هم که توانمندی‌هایی داشته باشد و افتخارآفرینی کند در یک کار گروهی به آن رسیده است و ما قدردان او هستیم.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: ما همیشه متهم بودیم که جایگزین نداریم و پشتوانه‌سازی نکردیم. خود من بسکتبال بازی کردم و به اندازه همین قهرمانان البته کمتر عرق ریختم و به خوبی شرایط قهرمانان را احساس می‌کنم. این تغییرات با توافق خود قهرمانان بوده و به هیچ وجه جایگاه آنها را در بسکتبال ایران تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. همه افتخارات بسکتبال به دست همین قهرمانان توانمند کسب شده که امروز خودشان به جوانان فرصت دادند. به نظر من همین هماهنگی و توافق آنها و البته همکاریشان برای حضور جوانان ارزش بسیار بیشتری از ورود به المپیک دارد. در کنار این موضوع آنها هر زمان که نیاز باشد پیراهن ملی را بر تن خواهند کرد.

در ادامه خبرنگاری به مشحون گفت اما برخی ملی‌پوشان گفتند بعد از این نشست مصاحبه می‌کنند و صحبت‌هایی انجام خواهند داد که او پاسخ داد: همه مختارند صحبت کنند. مهم برای ما حفظ ارزش و شخصیت قهرمانان است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید