Performancing Metrics

مثلث انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و مجمع غیرقابل پیش‌بینی | اتاق خبر
کد خبر: 338709
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 03:40
انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی 18 اردیبهشت ماه برگزار می شود که درباره سوابق اجرایی سه کاندیدای ریاست، قضاوت های متفاوتی مطرح است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام قرار است انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 18 اردیبهشت ماه با حضور مهدی تاج، مصطفی آجرلو و عزیزالله محمدی برگزار شود تا جانشین علی کفاشیان در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال تعیین شود.

کمیته تایید صلاحیت فدراسیون فوتبال پیش از این با بررسی مدارک و شرایط کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال، به شهاب الدین عزیزی خادم به دلیل اینکه سابقه مدیریتی اش کفایت نمی کرد اجازه حضور در انتخابات نداد اما طبق اعلام فدراسیون فوتبال انتخابات 18 اردیبهشت در حالی با حضور سه کاندیدای باقیمانده برگزار خواهد شد که درباره سوابق اجرایی و مدیریتی آن‌ها بحث های متنوعی مطرح است.

سردار مصطفی آجرلو و عزیزالله محمدی به دلیل حضور در جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس و حضور در نهادهای مرتبط با ارگان های نظامی دارای پیشنیه‌ای نظامی و سوابق اجرایی مدیریتی در فوتبال هستند اما مهدی تاج رییس کنونی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فردی است که پیشینه حضورش به سپاهان اصفهان و مجموعه فدراسیون فوتبال بازمی گردد و همچنان که خود او نیز در روزمه کاری‌اش اعلام کرده نشانه‌ای از حضورش در نهادهای نظامی و امنیتی وجود ندارد.

انتخابات فدراسیون فوتبال در 18 اردیبهشت ماه می‌تواند سرآغازی باشد برای تغییر مدیریت 8 ساله علی کفاشیان اما با توجه به شرایط پیش رو و غیرقابل پیش بینی بودن تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال شاید نتوان چندان به نتیجه‌ای مشهود از مجمع آینده فدراسیون فوتبال امیدوار بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید