Performancing Metrics

تاکید بر حمایت قاطع ایران از مقاومت | اتاق خبر
کد خبر: 338981
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 14:43
در دیدار شمخانی با دبیركل جنبش جهاد اسلامی فلسطین مطرح شد:
اسرائیل شریك راهبردی گروه های تروریستی و تكفیری است و ارائه سلاح، درمان مجروحان و كمك های اطلاعاتی بخشی از این همكاری ها برای كشتار مسلمانان و تشدید درگیری ها در كشورهای اسلامی است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  ایرنا، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی كشور با انتقاد از سازمان ملل به دلیل عدم اجرای تعهدات خود برای بازسازی غزه و تامین حداقل های معیشتی و خدماتی برای ساكنین تحت محاصره، بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال كمك های غذایی و دارویی به مردم غزه تاكید كرد.
وی این مطلب را در دیدار رمضان عبدالله دبیركل جنبش جهاد اسلامی فلسطین كه صبح دوشنبه انجام شد، مطرح كرد.
وی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران و ضرورت مقابله مستمر با سیاست های سركوب گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان، تاكید كرد: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تكیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.
شمخانی افزود: رژیم صهیونیستی در اشغالگری و شقاوت حد و مرزی نمی شناسد و ادعاهای این رژیم در مورد سرزمین های اشغالی جولان، نشان دهنده طرح های خطرناكی است كه برای دیگر سرزمین های اسلامی در سر می پروراند.

**اسرائیل شریك راهبردی گروه های تروریستی و تكفیری/ مهمترین اولویت جهان اسلام، حمایت از آرمان فلسطین
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی اضافه كرد: اسرائیل شریك راهبردی گروه های تروریستی و تكفیری است و ارائه سلاح، درمان مجروحان و كمك های اطلاعاتی بخشی از این همكاری ها برای كشتار مسلمانان و تشدید درگیری ها در كشورهای اسلامی است.
شمخانی مهمترین اولویت جهان اسلام را حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف عنوان كرد و با اشاره به رفتار كشورهایی كه با دامن زدن به اختلافات قومی ومذهبی در جهان اسلام مسیر برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را می پیمایند افزود: حاكمان وابسته ای كه مسیر ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با اصلی ترین تهدید جهان اسلام را می پیمایند در دادگاه تاریخ و در پیشگاه ملت های خود محكوم به خیانت هستند.

**توافق هسته ای نشان روشنی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه
دبیر شورای عالی امنیت ملی كشور همچنین با اشاره به تبلیغات رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل در خصوص تاثیر توافق هسته ای بر روند حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و آرمان جهاد اسلامی در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: این توافق نشان روشنی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه بوده و اراده و قدرت ما را برای پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی مضاعف كرده است.

**قدردانی رمضان عبدالله از حمایت رهبر ایران از مقاومت فلسطین
دبیركل جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین افزود: ما رژیم صهیونیستی را غاصب، فاقد مشروعیت و در سراشیبی افول می دانیم و هر اقدامی كه منجر به تایید این رژیم و چشم پوشی از باز پس گیری سرزمین های فلسطین شود را مردود می دانیم.
رمضان عبدالله با تقبیح حاكم شدن سیاست های تفرقه آمیز در جهان اسلام كه موجب كاهش حساسیت نسبت به فلسطین و ضرورت استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است، اظهار داشت: برخی كشورهای عربی با تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی كه عامل ثبات و صلح در منطقه است، مسیر تضعیف جبهه مقاومت و همكاری با دشمنان جهان اسلام را می پیمایند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید