Performancing Metrics

اعزام هیئت های تجاری از اهداف تفاهمنامه با شرکت بازرگانی هلند | اتاق خبر
کد خبر: 339000
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 21:04
رئیس اتاق تعاون خوزستان مطرح کرد:
رئیس اتاق تعاون خوزستان گفت: اعزام هیئت های تجاری، سرمایه گذاری در سایر کشورها و حفظ منافع در معاملات صورت گرفته که تحت نظارت دو طرف انجام شده باشند، از اهداف تفاهمنامه با شرکت بازرگانی هلند است.

اتاق خبر- رئیس اتاق تعاون خوزستان گفت: اعزام هیئت های تجاری، سرمایه گذاری در سایر کشورها و حفظ منافع در معاملات صورت گرفته که تحت نظارت دو طرف انجام شده باشند، از اهداف تفاهمنامه با شرکت بازرگانی هلند است.

مرتضی رخیصی درباره تفاهمنامه اتاق تعاون و شرکت مشاوران بازرگانی هلند اظهار کرد: این تفاهمنامه با هدف همکاری و مساعدت در زمینه معرفی و تأمین بازار دو طرف در کشورهای خود و تهیه محصولات مورد نیاز منعقد می شود.
وی با بیان اینکه بحث کشاورزی با توجه به کمبودهای آبی که هرساله با آن مواجه هستیم در اولویت است یادآور شد: سیاست دولت بر کشت گلخانه‌ایی است پس باید تکنولوژی گلخانه‌ایی را در استان خوزستان ترویج کنیم.
این فعال بخش تعاون خاطرنشان کرد: تخصص این هیئت هلندی سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، آبزی‌پروری، گل و گیاه، صنایع دستی، روش‌های نوین آبیاری، صنایع وابسته به پتروشیمی است.
رخیصی افزود: برگزاری و اجرای نمایشگاه های مختلف عرضه محصولات و توانمندی دو طرف در کشورهای خود یکی دیگر از بندها و اولویت های ما در این تفاهمنامه است تا قدیم در راستای شناخت قابلیت های اقتصادی دو طرف به دست آید.
رئیس اتاق تعاون خوزستان تصریح کرد: اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و بازاریابی و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف و حفظ و تامین منافع در معاملات صورت گرفته که تحت نظارت دو طرف انجام شده باشند در ردیف اهداف این تفاهمنامه است.
رخیصی ادامه داد: بحث های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سرمایه گذار در این تفاهمنامه مطرح شده تا بتوانیم با استفاده از توانمندی و تجربه این هیئت هلندی برای جلب سرمایه گذار، فروش محصولات و استفاده از برندهای بین المللی به رونق بخش تعاون کمک کنیم.
رئیس اتاق تعاون خوزستان تصریح کرد: ترانزیت یکی از مباحث مهم در اقتصاد است که می توانیم به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات کالا داشته باشیم و از این راه ارزش افزوده ای را نصیب استان کنیم.
وی بیان کرد: اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و بازاریابی، سرمایه گذاری در کشورهای مختلف و همچنین حفظ و تأمین منافع در معاملات صورت گرفته که تحت نظارت دو طرف انجام شده باشند نیز در ردیف اهداف این تفاهمنامه قرار دارد.رخیصی عنوان کرد: کشور هلند قابلیت های خوبی در همه زمینه به ویژه در بخش های کشاوزی، دامداری، صنعتی و گردشگری دارد و فعالیت های مشترک خود با این کشور را مرحله بندی کردیم.
وی ادامه داد: بخش کشاورزی اولویت اول این تفاهنامه است چون این شرکت های هلندی برند خاصی هستند و بازار خوبی در جهان دارند که می توان از تجربیات و بازار آنها برای رشد و ارتقای بخش کشاورزی و محصولات استان استفاده کنیم.
رییس اتاق بازرگانی خوزستان در پایان گفت : در مراحل بعدی تفاهمنامه در زمینه صنعتی، گردشگری و سایر زمینه های موجود وارد عمل می شویم.

منبع: اتاق تعاون ایران 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید