Performancing Metrics

مصاحبه‌ای که حکم به بازگشت عمران‌زاده می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 339048
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 23:16
مدافع آبی پوشان می گوید برای کمک به تیم "بزرگ" استقلال انگیزه زیادی دارد و تمام اعضای استقلال را مانند خانواده اش دوست دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ حنیف عمران زاده مدافع استقلال هفته پر هیاهویی را پشت سر گذاشت اما حالا از انگیزه، انرژی و روحیه بالایی برخوردار است تا در بازی‌های باقی مانده به استقلال کمک کند. عمران زاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، صحبت هایی در همین خصوص مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

 

* پس از داربی در تمرین‌ها حضور نداشتی، دلیلش چه بود؟

به خاطر باخت در داربی، همه مجموعه استقلال و هواداران و از جمله خودم خیلی ناراحت بودیم. هواداران هم به شدت از ما انتقاد می‌کردند. تا چند شب نمی‌توانستم بخوابم و اعصابم به هم ریخته بود. در تمرین قبل از بازی با فولاد هم مظلومی پرسید چرا ناراحتی که من هم جریان را گفتم. از ایشان خواستم مدتی به من استراحت بدهد و در بازی با فولاد حضور نداشته باشم تا از نظر روحی ریکاوری کنم و به شرایط مطلوب برسم. در راه بودم که فرزاد با من تماس گرفت و گفت در لیست بازی با فولاد نیستم. شب هم که اعلام شد که در اختیار باشگاه هستم. در ادامه جلسه بسیار خوبی با مدیر عامل باشگاه آقای افشارزاده داشتم که ایشان به من روحیه داد و کمکم کرد.

 

* در این مدت تمرین هم داشتی؟

بله، هر روز زیر نظر دکتر نوروزی و خانم محمدی تمرین می‌کردم که از آنها بسیار ممنونم. عصر شنبه هم دیدم فرزاد تماس گرفت و گوشی را به فرهاد مجیدی داد. فرهاد پیش از این هم دو بار با من به طور کامل صحبت کرد و خیلی آرامم کرد. شنبه هم مفصل با من صحبت کرد و از ایشان بسیار ممنونم. من اشتباه کردم و حالا هم از هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم عذر خواهی می‌کنم.

 

* از نظر روحی در شرایط مطلوبی هستی؟

صد در صد. هم از لحاظ روحی و هم جسمی بسیار خوب و سرحال هستم و انگیزه بالایی دارم تا به تیم محبوبم کمک کنم.

 

* با کسی که مشکلی نداری؟ آیا شنیدی که باشگاه تو را جریمه کرده است؟

به هیچ وجه. من با همه بازیکنان و مربیان استقلال دوست هستم و کوچک‌ترین مشکلی با شخصی ندارم. مشکلی هم با جریمه باشگاه ندارم و می‌پذیرم.

 

* مصاحبه‌ای هم داشتی که در آن به اتفاق پیش آمده معترض شده و ادعا کردی که ناگفتنی‌ها را خواهی گفت. برخی رسانه‌ها هم عامل غیبت تو را اشخاص دیگری عنوان کردند‌.

نه ، من خیلی ناراحت بودم و در حالت عصبانیت آن مصاحبه را انجام دادم. کنترلم را از دست دادم و نباید این کار را می‌کردم. استقلال خانه من است و بازیکنان و مربیان این تیم مانند اعضای خانواده من هستند. همه واقعیت این بود که آقای مظلومی مرا به دلیل مشکلات روحی و بی‌انگیزگی از حضور در تمرینات محروم کرد و شخص دیگری در این موضوع دخیل نبوده است‌. مطرح کردن این گونه شایعات کذب و تحلیل‌ها توسط ذهن‌های بیمار و بعضی از رسانه‌های مغرض انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید