Performancing Metrics

تیم ملی والیبال بازیکن مصدومی ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 339062
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 00:07
فیزیوتراپ تیم ملی خبر داد؛
فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در خصوص آخرین وضعیت اردونشینان گفت: خوشبختانه هفته ششم تمرینات تیم ملی بدون مصدومیت در حال پیگیری است و همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر سیامک افروزی در این باره خاطرنشان کرد: مشکل ترک انگشت دست فرهاد ظریف خیلی بهتر است و روز شنبه این هفته این بازیکن را برای رادیولوژی کنترلی به درمانگاه اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه نتیجه رادیولوژی کنترلی نشان داد که ترک انگشت ظریف ۷۰ تا ۸۰ درصد جوش خورده است، گفت: تمرینات تیمی ظریف شروع شده است و امروز دوشنبه تمرینات خود را به صورت ۱۰۰ درصد انجام می دهد.

فیزیوتراب تیم ملی والیبال امیر غفور را تنها بازیکنی دانست که در تمرینات تیمی شرکت نمی کند و افزود: غفور جراحی دندان عقل انجام داده است که به دلیل ریشه عمیق دندان، جراحی سنگینی بوده و این بازیکن این هفته در تمرینات تیمی شرکت نکرده است.

وی ادامه داد: عصر امروز دوشنبه با جراح دندان غفور مشورت خواهم کرد و احتمالا این بازیکن از اواخر هفته تمرینات تیمی خود را شروع می کند. البته غفور در این مدت تمرین وزنه و بدنسازی داشته است.
هفته ششم تمرین تیم ملی والیبال روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کند. این رقابتها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید