Performancing Metrics

میزبان قهرمان شد | اتاق خبر
کد خبر: 339070
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 00:29
پایان مسابقات کشوری جوانان در کرج؛
در پایان رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان کشور استان البرز با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، این مسابقات به مدت ۲ روز با شرکت ۴۶ دوچرخه سوار در قالب ۱۷ تیم از سراسر کشور برگزار شد و عصر امروز دوشنبه با اهدا جوایز و حکم نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

 در این مسابقات رکابزنان در دو بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی به میزبانی ماهدشت کرج به رقابت با یکدیگر می پردازند که در مجموع هر ۲ مرحله البرز با کسب ۳۳۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این رقابت ها استان گلستان با ۲۱۷ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم تهران به مقام سوم رسید.

ستاره این رقابت ها پوریا حسینی دوچرخه سوار جوان و آینده دار البرزی بود که موفق شد در هر ۲ ماده برگزار شده به مقام اول دست پیدا کند.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز دراین ارتباط به خبرنگار مهر گفت: مسابقات کشوری جوانان در بخش جاده بدون هماهنگی قبلی به یک باره و با درخواست فدراسیون به این استان واگذار شد.

مجید سبزه پرور افزود: خوشبختانه علیرغم زمان اندکی که داشتیم اما با همکاری مسئولان استانی از جمله پلیس راهور و مسئولان شهرماهدشت فرایند اسکان و برگزاری رقابت ها مهیا شد.

وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون  از نحوه برگزاری و کیفیت میزبانی البرز رضایت داشتند گفت: همانند دوره های گذشته این بار نیز توانستیم به خوبی از عهده این رویداد کشوری برآییم و به اذعان تیم های شرکت کننده نمره قبولی بگیریم.

وی در پایان افزود: سال گذشته نیز البرز در مسابقات کشوری و در تمام اعزام ها بر روی سکو رفت و خوشحالم که در اولین مسابه کشوری سال ۹۵ نیز توانستیم آن را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید