Performancing Metrics

نماينده بان كي مون خواستاربازگشت نمايندگان دولت مخلوع يمن برسر ميزمذاكرات شد | اتاق خبر
کد خبر: 339122
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 12:03
نماينده دبيركل سازمان ملل در بيانيه اي با اشاره به اين كه دليل انصراف نمايندگان دولت مخلوع يمن از ادامه گفتگوهاي صلح را درك مي كند از اين نمايندگان خواست تا با نشان دادن حسن نيت بيشتر به اين گفتگوها ادامه دهند.

اتاق خبر - استفان دوجاريك سخنگوي دبيركل سازمان ملل در كنفرانس خبري روز دوشنبه گفت كه اسماعيل شيخ احمد نماينده ويژه بان كي مون در گفتگوهاي صلح يمن با صدور بيانيه اي از نمايندگان دولت مخلوع يمن خواسته است تا با نشان دادن حسن نيت بيشتر برسر ميز مذاكرات صلح اين كشور بازگردند.

به گفته دوجاريك وي دراين بيانيه از همه طرفين درگير در گفتگوها خواسته است تا با رويكردي خردمندانه بكوشند همه اختلافات خود را از طريق مذاكره و با شفافيت كامل مورد بحث وگفتگو قرار داده و به يك توافق جامع دست پيدا كنند.
سخنگوي بان كي مون همچنين به نقل از اسماعيل شيخ احمد افزود كه وي بطور دائم با اعضاي كميته هماهنگي ها و تنش زدايي هاي يمن در تماس وگفتگو بوده و از طريق آن ها از كميته هاي محلي خواسته است تا درمورد دلائل اختلال در آتش بس و ترك مخاصمه در اين كشور تحقيقات ضروري را به عمل آورند.
دوجاريك اضافه كرد كه نمايندگان انصارالله، دولت مخلوع يمن و هيات ويژه پارلماني اين كشور درتماس هاي مكرر خود به نماينده بان كي مون اطمينان داده اند كه مصمم به رفع اختلافات خود و دستيابي يه يك توافق كامل از طريق مذاكره هستند و بر اساس اظهارات طرفين اين گفتگوها به احتمال زياد در روزهاي آينده دوباره برگزار خواهند شد.

ایرنا

94110

نظرات