Performancing Metrics

مشکلی در ارتباطات بانکی با ایران نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 339222
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 18:22
به محض اتمام تحریم‌ها شرکت‌های کره‌ای فعالیت خود را برای حضور در ایران آغاز کردند و قراردادهایی که در سه روز آینده بین طرف‌های ایرانی و کره‌ای به امضا خواهد رسید نتیجه ماه‌ها مذاکره است. مطمئن باشید اگر تحریم‌ها هنوز وجود داشت شرکت‌های کره‌ای به هیچ وجه ر

اتاق خبر: هان مان جی ، در مورد  سرمایه‌گذاری در ایران اظهار داشت: برای شرکت‌های کره‌ای چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ سودآوری، ایران بهترین کشور است و این موضوع مورد توافق بیشتر شرکت‌های فعال در کره است.

هان مان جی در خصوص نحوه حضور این شرکت در ایران و مبادلات بانکی گفت: از نظر شرکت‌های کره‌ای ایران دیگر در تحریم قرار ندارد و به همین سبب ما هیچ مشکلی در ارتباطات بانکی از قبیل فاینانس، ال‌سی و خواندن سوئیفت نداریم و مبادلات پولی ما نیز بر اساس توافق دو طرف بر مبنای وون و یورو خواهد بود.

وی ادامه داد: به محض اتمام تحریم‌ها شرکت‌های کره‌ای فعالیت خود را برای حضور در ایران آغاز کردند و قراردادهایی که در سه روز آینده بین طرف‌های ایرانی و کره‌ای به امضا خواهد رسید نتیجه ماه‌ها مذاکره است. مطمئن باشید اگر تحریم‌ها هنوز وجود داشت شرکت‌های کره‌ای به هیچ وجه ریسک حضور در ایران را نمی‌پذیرفتند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید