Performancing Metrics

«دوباره و دوباره نگاه کن»يك فيلم جديد از سينماي هند | اتاق خبر
کد خبر: 339411
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 04:49
«دوباره و دوباره نگاه کن» فیلم تازه سیدارت مالهوترا، آماده نمایش عمومی شد. سازندگان فیلم آن را در سکوت کامل خبری جلوی دوربین بردند.

به گزارش اتاق خبر، این درام رومانتیک برای اواخر فصل تابستان سال جاری میلادی به روی پرده سینماهای هند می رود و کاترینا کیف هم در آن بازی دارد.

رسانه های گروهی هند از فیلم به عنوان یکی از کارهای پرسروصدای امسال سینمای هند اسم می برند. به جز بازیگران اصلی فیلم، نام کارگردان آن هم خبرساز شده است.

نیتیا مهرا که با این فیلم اولین کار سینمایی اش را در مقام کارگردان ارائه داده، قبل از این در فیلم تحسین شده «زندگی پی» دستیار آنگ لی بوده است.

به همین دلیل، منتقدان سینمایی و اهل فن می گویند باید منتظر اثری تماشایی و غافلگیر کننده از این فیلم ساز جوان بود. این در حالی است که کسی اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم ندارد.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، بحث تولید «دوباره و دوباره نگاه کن» از دو سال قبل مطرح شد. در آن زمان، قرار بود عامر خان نقش اصلی فیلم را بازی کند.

کمی بعد از آن که عامر خان گفت با این پروژه همکاری نخواهد داشت، نام هریتیک روشن به عنوان بازیگر اصلی مرد آن شنیده شد. این موضوع، جنجال زیادی در هند برانگیخت.

کارن جوهر فیلم ساز و تهیه کننده سرشناس هندی که سه سال قبل با فیلم «دانش آموز سال» سیدارت مالهوترا را به سینمای هند معرفی کرد، تهیه کننده «دوباره و دوباره نگاه کن» است.

اگر این فیلم فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کند، امسال سال بسیار خوبی برای سیدارت مالهوترا بوده است. «کاپور و پسران» این بازیگر دو ماه قبل، فروش بالایی درسینماهای کشور کرد.

جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید