Performancing Metrics

لسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 339470
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 08:53
یان رایت:
اسطوره فوتبال آرسنال پیش بینی کرد لسترسیتی به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لسترسیتی توانست به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی شود و فصل آینده در سید نخست یکی از گروه های هشت گانه در لیگ قهرمانان خواهد بود.

یان رایت اسطوره فوتبال آرسنال درباره قهرمانی لسترسیتی گفت: قهرمانی لستر برای تمامی باشگاه های کوچک، بازیکنان آزاد و بازیکنان کوچک چراغ راهی است برای اینکه به موفقیت ایمان داشته باشند و بتوانند به چیزهای بزرگ و رویایی فکر کنند. من فکر می کنم این قهرمانی تا سال ها در ذهن علاقه مندان به فوتبال بماند.

یان رایت ادامه داد: من فکر می کنم جیمی واردی بتواند انگلیس را قهرمان یورو کند و در ادامه در لیگ قهرمانان نیز قهرمانی را برای لستر به ارمغان بیاورد. او حالا یک قهرمان است و ظرفیت بالایی برای برآورده کردن انتظارات بالا را خواهد داشت.

سران باشگاه لسترسیتی نیز عنوان کردند که قصد دارند به منظور حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ قهرمانان چند خرید خوب داشته باشند.

همچنین اولین بازیکن جدا شده لسترسیتی نیز مشخص شده و مارک شوارزر که برای این تیم به میدان نرفت و لقب خوش شانس ترین بازیکن لیگ را در اختیار دارد برای فصل بعد در این تیم نخواهد بود. شوارزر فصل قبل هم دروازه بان چلسی بود ولی به میدان نرفت و با این تیم قهرمان شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید