Performancing Metrics

اپیلاسیون مردان در برخی آرایشگاه های تهران! +تصویر آگهی | اتاق خبر
کد خبر: 339567
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 13:29
در گفت و گوی اتاق خبر با رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران مطرح شد
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه از ممنوعیت اپیلاسیون مردان در آرایشگاه های زیر زمینی خبر داد و تاکید کرد که اتحادیه با ارائه دهندگان این نوع خدمات برخورد سختی خواهد کرد.

اتاق خبر- گروه اقتصادی: مصطفی گواهی با اعلام این مطلب به اتاق خبر گفت:  اپیلاسیون عملی خلاف موازین اسلامی و قوانین نظام صنفی است و در صورت مشاهده به شدت با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: عمدتا اقداماتی نظیر اپیلاسیون، سولاریوم، خالکوبی، ماساژ و ... در واحدهای بدون پروانه کسب و آپارتمان های مسکونی انجام می شود.

گواهی عنوان کرد: اپیلاسیون و موارد مشابه آن معمولا در آرایشگاه های بانوان انجام می شود و انجام آن در آرایشگاه های مردانه کاملا غیرمعمول محسوب می شود.

وی در بخش دیگری گفت: وزارت بهداشت انجام سولاریوم در آرایشگاه های کشور را به دلیل آسیب به پوست بدن و گران بودن دستگاه های مربوطه منع کرده اس
به گفته رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه؛ شاهد انجام خالکوبی هایی غیرمتعارف و حتی ماساژ در برخی واحدهای مسکونی هستیم که البته این امور انگشت شمار است و با اینگونه تخلفات برخورد جدی می شود.

براساس گزارش های میدانی اتاق خبر؛ به تازگی برخی آرایشگاه های مردانه اقدام به پخش تبلیغاتی مبنی بر انجام اپیلاسیون مردان در سطح  شهر کرده اند. مطابق با این گزارش، رقم دریافتی نیز 60000 تومان در نظر گرفته شده است.

94106 ت 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید