Performancing Metrics

انگليس احتمالا نيروهاي بيشتري به عراق مي فرستد | اتاق خبر
کد خبر: 339583
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 14:04
تارنماي اسكاي نيوز نوشت، انگليس ممكن است براي كمك به جنگ با گروه تروريستي داعش نيروهاي غير نظامي بيشتري به عراق اعزام كند.

اتاق خبر - اين رسانه انگليسي ادامه داد: انگليس به دنبال درخواست آمريكا براي گسيل نيروهاي بيشتر، پيشنهاد اعزام نيروهاي كادر پزشكي، مهندس و مربي را براي كمك به ائتلاف جنگ با داعش داده است.
اين درخواست آمريكا به دنبال تصميم اين كشور براي تسريع در تلاش هاي نظامي نيروهاي ائتلافي عليه داعش در عراق مطرح شده است و هدف از آن حمله به موصل، دومين شهر بزرگ عراق احتمالا در ماه هاي پاياني سال جاري ميلادي است.
به نظر مي رسد از انگليس خواسته شده نيروهاي پياده نظام به عراق اعزام كند، خواسته اي كه با مخالفت لندن مواجه شده است. به گفته يكي از منابع آگاه در اين زمينه، اعزام نيروهاي بيشتر همچنان در حال بررسي است چرا كه چنين طرحي در مراحل اوليه بسر مي برد.
«مايكل فالن» وزير دفاع انگليس گفت: بي ترديد، نيروهاي عراقي داعش را شكست داده اند و اراضي خود را باز پس گرفته اند و به منابع مالي و رهبري اين گروه حمله كرده اند. اكنون وقتش رسيده كه به دستاوردهاي اخير اتكا كنيم و با جديت اين موضوع رابررسي مي كنيم كه با توجه به تشديد عمليات رزمي عراقي ها، انگليس چه خدمات بيشتري را مي تواند ارائه دهد.
بر اساس گزارش اسكاي نيوز، مهندساني كه انگليس اقدام به اعزام آنها به عراق خواهد كرد در مرمت پل ها و زيرساختارها براي كمك به پيشروي نيروهاي عراق در حمله به موصل كمك خواهند كرد.
وزيران دفاعي نيروهاي ائتلافي قرار است بزودي درباره طرح هاي بيشتري براي شكست دادن گروه تروريستي و تكفيري داعش مذاكره كنند.
فالون همچنين اعلام خواهد كرد كه انگليس مهمات بيشتري را براي كمك به نيروهاي شبه نظامي كرد عراق موسوم به پيشمرگه در جنگ خود با داعش در مناطق شمالي عراقي و سوريه در اختيار خواهد گذاشت.
پيشمرگه ها بتازگي از به پايان رسيدن ذخاير گلوله هاي كاليبر 50 كه ارتش آمريكا هديه داده بود و در تسليحات سنگين كاربرد دارند، انتقاد كرده اند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید