Performancing Metrics

تعرفه‌های مناسب مخابراتی به زودی تصویب می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 339647
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 16:40
رییس سازمان تنظیم مقررات از تعیین تعرفه‌های مناسب مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در اولین گام تعرفه‌ای که باعث می‌شود ارائه‌ی خدمات با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند در کمیسیون تنظیم مقررات مصوب خواهد شد.

اتاق خبر: علی‌اصغر عمیدیان ظهر امروز - چهارشنبه - در مراسم تودیع و معارفه مدیران مخابراتی کشور اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات مانند پدر خانواده ارتباطات کشور است حال فرزندان این پدر ممکن است یک کندتر حرکت کند و یکی پیش فعال باشد، اما به هر صورت اپراتورها مانند فرزندانی هستند که از روحیات مختلف برخوردارند.

وی با بیان این‌که زمانی اجرای طرح‌های مانند ترابردپذیری هم‌کدی یا رومینگ جزو آرزوها محسوب می‌شد، ادامه داد: به هرحال درهر خانواده‌ای میان پدر خانواده و فرزندان ممکن است اختلافی ایجاد شود حتی در خود آمریکا نیز هم گاه شاهدیم اپراتورهای مطرح 20 میلیون دلار جریمه می‌شوند، اما در جمهوری اسلامی به دلیل باوری که نسبت به پیشرفت وجود دارد با وجود تلاش هیچ‌گاه امور از دایره اخلاق خارج نمی‌شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر این‌که تلاش می‌شود در اولین فرصت تعرفه‌های مخابراتی مصوب شود، گفت: لازم است در تعرفه‌های جدید به گونه‌ای برخورد شود که انگیزه مدیران برای ارائه‌ی خدمات افزایش پیدا کند، چرا که در غیراین صورت افزایش تعرفه به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند.

عمیدیان در پایان متذکر شد: توسعه باند پهن در کشور پیاده نخواهد شد مگر این‌که شرکت مخابرات در لبه تکنولوژی قرار داشته باشد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید