Performancing Metrics

ثبت نام ۹۲ نفر در زنجان برای انتخابات مجمع شهرستانی هلال احمر | اتاق خبر
کد خبر: 339697
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 18:20
مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان اعلام کرد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان از کاندید شدن ۹۲ نفر برای حضور در انتخابات مجامع شهرستانی خبر داد و گفت: این انتخابات برای تعیین اعضای مجامع شهرستانی و بازرسان برگزار می‌شود.

اتاق خبر- مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان از کاندید شدن ۹۲ نفر برای حضور در انتخابات مجامع شهرستانی خبر داد و گفت: این انتخابات برای تعیین اعضای مجامع شهرستانی و بازرسان برگزار می‌شود.

علی طاهری ضمن اشاره به وجود هشت شهرستان در استان، افزود: انتخابات جمعیت هلال‌احمر در هفت شهرستان به جز سلطانیه که فاقد شعبه نمایندگی است برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اینکه حداقل سن رأی دادن ۱۸ سال تمام است، افزود: در حوزه استان حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر از اعضا واجد شرایط رأی دادن هستند.

طاهری همچنین گفت: کل اعضای جمعیت هلال احمر استان زنجان ۲۰ هزار نفر و تعداد واجد شرایط حدود هشت هزار و دویست نفر شامل جوانان، داوطلبان و امدادگران هستند.

وی با بیان اینکه ماهنشان با ۵۴۰ نفر واجد شرایط رأی دادن کمترین تعداد و بالاترین تعداد واجدان شرایط رأی دادن مربوط به خدابنده با دو هزار نفر است، تصریح کرد: در هر شعبه چهار نفر عضو اصلی شورای اجرایی هستند که دو نفر عضو علی البدل، یک نفر عضو بازرس اصلی و یک نفر هم عضو بازرس علی البدل است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به زمان ثبت‌نام کاندیداها از ۱۴ تا ۲۰ فروردین‌ماه جاری اشاره کرد و گفت: حدود هفت نفر در هر شعبه انتخاب می‌شوند و بازرسان هم به‌عنوان کاندید بازرسی در انتخابات شرکت می‌کنند.

طاهری بابیان اینکه تمامی ثبت‌نام کنندگان باید عضو سازمان هلال‌احمر باشند، افزود: همه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور همه اعضای جمعیت فراهم است.

وی بابیان اینکه انتخابات مجمع هلال‌احمر استان زنجان ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، افزود: نحوه برگزاری انتخابات مجامع شهرستانی، استانی و کشوری است و اعضای مجامع فرادستی با توجه به آمار اعضای سازمان انتخاب می‌شود که برای استان زنجان ۱۶ نفر خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از کاهش تعداد مجامع کشوری از ۱۲۴ به ۹۰ نفر در انتخابات پیش رو خبر داد و یاد آور شد: هلال‌احمر استان در مجمع کشوری هلال احمر سه نماینده خواهد داشت و این سهمیه با توجه به اعضای فعال استان‌ها انتخاب‌شده است.

طاهری از کاندیدا شدن ۹۲ نفر در استان زنجان برای حضور در انتخابات مجامع شهرستانی خبر داد و گفت: این انتخابات برای تعیین اعضای مجامع شهرستانی و بازرسان برگزار می‌شود که در بین اعضای داوطلب برگزار می‌شود و کارمندان حق رأی و یا کاندیدا شدن در این انتخابات را ندارند.

مبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید