Performancing Metrics

۷۰ درصد از جرایم زنجان توسط معتادان انجام می شود | اتاق خبر
کد خبر: 339708
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 18:52
فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد:
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۲۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در این استان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از جرایم زنجان توسط معتادان انجام می شود.

اتاق خبر- فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۲۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در این استان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از جرایم زنجان توسط معتادان انجام می شود.

علیرضا صالحی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به مبارزه و مقابله با مواد مخدر در استان زنجان افزود: طی سالجاری پاکسازی مناطق آسیب پذیر از مواد مخدر در دستور کار جدی پلیس است.

وی با بیان اینکه خانواده ها باید مواظب فرزندان خود بوده و رقت و آمد آنها را کنترل کنند اظهار کرد: پلیس در خصوص جمع آوری معتادن پر خطر و متهاجر طی سالجاری طرحهای متعددی را در دست اجرا دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه طی سالجاری بیش از ۲۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است، تاکید کرد: در این عملیات ها بیش از ۱۴ قبضه سلاح توقیف شده است.

صالحی با بیان اینکه براساس آمارهای گرفته شده توسط پلیس بیش از ۹۰ درصد از معتادان دوباره به سمت اعتیاد بر می گردند، افزود: بالغ بر ۷۰ درصد از جرایمی که در زنجان انجام می شود، معتادان نیز دخالت دارند که به علت فقر اقتصادی و به دست آوردن مواد مخدر دست به سرقت می زنند.

وی با بیان اینکه بیشتر کشفیات در استان زنجان مواد مخدر صنعتی است، افزود: متاسفانه گرایش و استقبال از مواد مخدر صنعتی در استان  زیاد است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید