Performancing Metrics

یافتن راهکارجلب مشارکت مردم در پیشگیری از اعتیاد ضروری است | اتاق خبر
کد خبر: 339847
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 09:37
فرمانده انتظامی کردستان بریافتن راهکاری برای جلب مشارکت مردم در پیشگیری از اعتیاد به عنوان یکی از ضرورت های اصلی در این استان تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، سردار مسعود خرم‌نیا شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با ورود وتوزیع و فروش و نگهداری مواد مخدر مبارزه های زیادی صورت گرفته است و در این مسیر هم افراد زیادی شهید وجانباز شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه هر سال هم در کشور افزایش کشفیات مواد مخدر داشته ایم البته افزایش جمعیت یکی از متغییرهای تاثیرگذار در این رابطه بوده است.

وی اظهارداشت: سازماندهی و برنامه ریزی دشمنان و شبکه های بزرگ تولید وتوزیع مواد مخدر، منجر به ایجاد وضعیت کنونی در بسیاری از کشورها به ویژه کشورما شده است.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: تا زمانی که به مسئله  مواد مخدر به عنوان ماموریت اداری از سوی مسئولان نگاه شود وضعیت از حال حاضر بهتر نخواهد شد.

سردارخرم‌نیا با بیان اینکه نگاه جامعه به معتادین باید به دیدی حمایتی تبدیل شود، بیان کرد: اگر براساس اندیشه ها و راهبردهای امام خمینی(ره) پیش رویم بی شک به موفقیت خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه ها و کارهایی که اجرای آن به مردم سپرده شده، سرانجام موفقی داشته است، ادامه داد: امام راحل با تشکیل نهضت سواد آموزی فرمان  ریشه کنی بی سواد توسط خود مردم راداد و با تشکیل جهادسازندگی هم نهضت عمرانی در کشور ایجاد شد.

وی بر چگونگی جلب مشارکت مردم در امر پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و افزود: کمپ های نگهداری از معتادان به دلیل اینکه ظرفیت نگهداری آنها محدود است اقدام به غربالگری معتادان می کنند.

فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: در این کمپ ها که به نوعی زندان محترمانه محسوب می شود بدون اینکه درمان روانی و روحی برروی معتادان صورت گیرد اقدام به نگهداری از معتادان می کنند که  درصد بالایی از این افراد بعد از خروج از این مراکز باردیگر به سراغ مواد می روند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید