Performancing Metrics

شبکه آبیاری سد گلابر سوم خرداد به بهره برداری می رسد | اتاق خبر
کد خبر: 339875
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 12:49
استاندار زنجان گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته شبکه آبیاری و زهکشی سد گلابر سوم خردادماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود، افزود: دولت تدبیر و امید در جهت توسعه این شهرستان قدم‌های بزرگی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص سرمایه‌گذاری در شهرستان ایجرود در حوزه زیر ساخت‌ها مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام‌گرفته و با تعامل خوب مدیران دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری تکمیلی در این شهرستان به خوبی فراهم است و مشکلی برای سرمایه‌گذاری تکمیلی وجود ندارد.

استاندار زنجان تأکید کرد: با اقدامات صورت گرفته برای چهار بانده کردن جاده شرکت سیمان خمسه، این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انصاری بابیان اینکه دو سد بزرگ استان در شهرستان ایجرود واقع شده است گفت: با برنامه‌ریزی های انجام‌گرفته شبکه آبیاری و زهکشی سد گلابر، سوم خردادماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به روند احداث سد بلوبین گفت: این سد یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان ایجرود است.

استاندار زنجان به جاذبه‌های گردشگری و  تاریخی شهرستان ایجرود اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان جاذبه‌های گردشگری خوبی دارد و مسئولان برای ایجاد منطقه گردشگری و شناسایی جاذبه‌های گردشگری دیگر این شهرستان تلاش کنند.

انصاری گفت: ۸۵ درصد روستاهای ایجرود از نعمت گاز بهره‌مند هستند و بر اساس هدف‌گذاری دولت، تا پایان سال ۹۶ عملیات گازرسانی در ۸۶ درصد از روستاهای استان زنجان انجام می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۹۰ درصد راه‌های روستایی ایجرود آسفالت هستند افزود: با وجود مشکل کمبود آب در برخی نقاط روستایی شهرستان ایجرود، در حال حاضر ۹۰ درصد روستاهای این شهرستان از آب شرب سالم برخوردار هستند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید