Performancing Metrics

مخالف هرگونه دخالت نظامی خارجی در لیبی هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 339973
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 17:23
وزیر خارجه تونس در سخنانی در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل ناتو که برای اعزام نیرو به لیبی اعلام آمادگی کرده بود، گفت: تونس همچنان مخالف هرگونه دخالت نظامی خارجی در لیبی است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از الیوم السابع، «خمیس الجهیناوی» وزیر خارجه تونس به اظهارات اخیر «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو که برای اعزام نیرو به لیبی اعلام آمادگی کرده بود، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام کرد: تونس همچنان با هرگونه دخالت نظامی خارجی در لیبی مخالف است و بارها موضع خود را به صورت رسمی اعلام کرده است.

وزیر خارجه تونس با بیان اینکه مبارزه با تروریسم در لیبی نیازی به دخالت نظامی خارجی ندارد، گفت: با تشکیل دولت وحدت ملی در لیبی مبارزه با تروریسم در این کشور به صورت سازمان یافته ای ادامه خواهد یافت و نیازی به نیروهای بیگانه نیست.

گفتنی است، «ینس استولتنبرگ» دیبرکل ناتو پیشتر با اعلام حمایت از دولت وحدت ملی در لیبی گفته بود: ناتو آماده است در سایه نظارت اتحادیه اروپا به سواحل لیبی نیرو اعزام کند.

استولتنبرگ در شرایطی از حضور نیروهای این سازمان در لیبی سخن گفته است که چندی پیش هرگونه مداخله نظامی ناتو در لیبی را رد کرده بود.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید