Performancing Metrics

مذاکرات اخیر در کویت به تثبیت آتش‌بس در یمن منجر نشد | اتاق خبر
کد خبر: 339985
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 18:37
محمد عبدالسلام:
سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی اعلام کرد که مذاکرات صلح اخیر در کویت نتوانست به نتیجه‌ای مشخص در خصوص تثبیت آتش بس یمن برسد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از شبکه المنار، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی با اشاره به رایزنی های فشرده برای تثبیت آتش بس این کشور در جریان مذاکرات صلح کویت، اظهار داشت: رایزنی ها برای تثبیت آتش بس در جریان این مذاکرات بی نتیجه بود.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه اظهار داشت: طرف مقابل جدیت کافی برای مذاکرات واقعی که اساس آن تثبیت آتش بس است را ندارد.

سخنگوی جنبش أنصارالله یمن در ادامه اظهارات خود، تصریح کرد: ما از ملت، ارتش و کمیته های مردمی خود می خواهیم که در برابر توطئه های دشمن بیش از پیش هوشیار باشند.

عبدالسلام در پایان اظهارات خود، عنوان کرد: ارتش، ملت و کمیته های مردمی یمن باید در برابر نیت های پلید طرف مقابل و امکان تشدید حملات از سوی آن هوشیار باشند.

گفتنی است، مذاکرات صلح کویت از چندی پیش میان نمایندگانی از سوی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با احزاب و جریان های سیاسی این کشور و در رأس آنها أنصارالله و کنگره ملی آغاز شده و هم اکنون نیز متوقف شده است. قرار است این مذاکرات از روز چهارشنبه هفته آینده از سرگرفته شود.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید