Performancing Metrics

آمریكا با راهبرد تعامل و مذاكره به دنبال براندازی نظام است | اتاق خبر
کد خبر: 340069
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 17:31
نماینده ولی فقیه در سپاه:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریكا با آزمودن راه های بسیار برای براندازی نظام اسلامی اكنون با استفاده از راهبرد تعامل و مذاكره برای تحقق اهدافش می كوشد.

اتاق خبر - حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه شاهرود، افزود: آنها می خواهند ایران را به آرامی در مسیر سازش پیش ببرند، در این مسیر هر اشتباهی كه روی بدهد ، جبران ناپذیر خواهد بود.
خطیب موقت جمعه شاهرود گفت: برنامه های هسته ای كشور را باید با شرایطی كه رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین كرده اند، پیش ببریم.
وی به سیاست های آمریكا برای فروپاشی شوروی سابق هم اشاره كرد و گفت: آنها برای این كار مسیر گام به گام را برای تسلط بر مسكو پیاده كردند.
حجت الاسلام سعیدی به نیاز كشور در زمینه افزایش قدرت نظامی هم اشاره كرد و گفت: تضمین گفتمان مسئولان، قدرت نظامی و موشك ها و نیز اراده ملت ایران است.
وی رهبری نظام اسلامی را تضمین قدرت كشور خواند و گفت: رهبری نظام اسلامی از سوی آزادگان مختلفی در كشورهای اسلامی پذیرفته شده و حاضر هستند در راه اهداف ایشان جانفشانی كنند.
حجت الاسلام سعیدی همچنین گفت: با گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی ،برخی فریب خورده دنبال توسعه تعامل گرا هستند.
وی ماه رجب و ماه شعبان را فرصت آماده شدن برای میهمانی خداوند دانست و از عموم نمازگزاران خواست ، از این فرصت استفاده كنند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید