Performancing Metrics

در حال آماده‌سازی یزدانی و سلیمی برای مدال‌آوری در المپیک هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 340108
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 22:36
کیهانی:
پزشک معالج بهداد سلیمی و رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت آن‌ها برای حضور در المپیک ریو گفت: هر دو ورزشکار با روند درمانی خوبی که داشتند مشکلی برای حضور در المپیک ریو ندارند و ما در حال آماده‌سازی این دو قهرمان ملی برای مدال‌آوری در المپیک هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر سهراب کیهانی با بیان اینکه رضا یزدانی شنبه هفته آینده پس از بررسی مجدد از وضعیت پایش، تمرین‌های سنگین خود را آغاز خواهد کرد، افزود: وی در حال حاضر تمرین‌های بالاتنه و پایین‌تنه خود را شروع کرده و از هفته آینده پس از بررسی مجدد در صورتی که مشکل خاصی نداشته باشد، تمرین‌های سنگین خود را برای شرکت در المپیک آغاز خواهد کرد. البته یزدانی با پشتکار بالایی که دارد، این امیدواری را می‌دهم که یکی از مدال‌آوران ما در المپیک ریو خواهد بود و در حال حاضر شرایط جسمانی وی بسیار مطلوب و امیدوارکننده است.

وی همچنین درخصوص وضعیت بهداد سلیمی و اینکه چقدر پای آسیب دیده وی تحمل وزنه‌های سنگین در المپیک را خواهد داشت، گفت: بهداد هم‌اکنون در شرایط آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برد و روند درمانی وی فراتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده کادر پزشکی برای بهبود پای آسیب دیده او پس از عمل جراحی بود. قطعاً او با انگیزه بالا و انرژی مضاعفی که دارد، تحمل بلند کردن وزنه‌های سنگین در المپیک را خواهد داشت. طی معاینه‌ای که 2 تا 3 هفته پیش از وی داشتم، روند بهبود پای آسیب دیده سلمی پس از عمل جراحی بسیار راضی کننده بود و هم‌اکنون در حال آماده‌سازی او برای مدال المپیک هستیم.

کیهانی در پایان با ابراز رضایت از وضعیت درمان بهداد سلیمی و رضا یزدانی افزود: با پشتکار بالایی که این دو ورزشکار برای بهبود هرچه سریع‌تر آسیب دیدگی خود داشتند، امیدوارم شاهد حضور موفق و مدال‌آوری این دو قهرمان نامدار کشورمان در المپیک ریو باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید