Performancing Metrics

سویا عاشق لیگ اروپاست | اتاق خبر
کد خبر: 340115
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 23:34
امری:
سرمربی سویا می‌گوید لیگ اروپا اهمیت زیادی برای سویا دارد. او همچنین دیدار با لیورپول در فینال را دیداری نزدیک و حساس خواند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سویا برای سومین بار پیاپی توانست به فینال لیگ اروپا راه یابد. این تیم در دو دوره قبلی توانسته به قهرمانی برسد و امیدوار است در سومین حضور نیز به این افتخار دست یابد. دیدار رفت دو تیم در اوکراین با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود و این کار را برای میزبان راحت کرد و در نهایت آنها با درخشش کوین گامیرو فرانسوی توانستند با نتیجه 3 بر یک در بازی برگشت به برتری برسند و راهی دیدار نهایی شوند.

سرمربی سویا بعد از برتری برابر شاختار و صعود به دیدار نهایی گفت: فکر می‌کنم همه هواداران سویا لیگ اروپا را تورنمنت مهمی بدانند چرا که افتخار مهمی را برای تاریخ سویا قرار داده است. همه هواداران ما حس خاصی نسبت به لیگ اروپا دارند. فکر می‌کنم سویا عاشق لیگ اروپاست که در 3 سال گذشته 3 بار توانسته به دیدار نهایی آن راه یابد. شب بسیار هیجان انگیز و خوبی داشتیم و به آنچه می‌خواستیم توانستیم دست یابیم. بازیکنانم سختی‌های زیادی را در چند روز و هفته گذشتنه تجربه کردند و اکنون زمانی است که از رسیدن به این افتخار لذت ببرند. ما ربات نیستیم و طبیعتا حس داریم و خسته می‌شویم. وقتی به دیدار نهایی رسیدیم باید این موفقیت را جشن بگیریم.

سرمربی جوان سویا ادامه داد: بازی با لیورپول در دیدار نهایی بسیار حساس و هیجان انگیز است. آنها دلایل زیادی دارند تا با تمام وجود در میدان حاضر شوند و فاتح این لیگ شوند. اول اینکه این یک جام است و لیورپول دوست ندارد خیلی از آن دور بماند. دلیل دوم این است که قهرمان به لیگ قهرمانان می‌رسد و آنها دوست ندارند این امتیاز را از دست بدهند و سوم این که آنها تیمی با قدمت در فوتبال اروپا محسوب می‌شوند و دوست دارند به قهرمانی برسند و به همین دلیل می‌دانیم با تیمی بازی خواهیم کرد که قصد دارد هر طور شده به قهرمانی برسد. به همین خاطر فکر میِ‌کنم دیدار نزدیکی را شاهد باشیم و باید از آن لذت ببریم. به هیچ وجه برابر تیمی چون لیورپول مدعی نیستیم و شانس بیشتری برای کسب قهرمانی نداریم و باید تاکید کنم که دو تیم شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید