Performancing Metrics

کار با لوزانو لذت بخش است | اتاق خبر
کد خبر: 340116
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 23:43
فرهاد ظریف:
لیبروی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان و شرایط تیم نسبت به سال‌های پیش تغییر کرده‌ و هیچ چیز شبیه گذشته نیست و یکی از موضوع‌های مهم این است که انگیزه بازیکنان بیشتر شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد ظریف رباره شرایط تمرین خود بعد از مصدومیت اظهار کرد: حدود 4 روز است تمرین‌های خودم را شروع کردم و آتل را از دستم باز کردم. کاملاً مصدومیت من رفع نشده و امیدوارم تا یک هفته آینده به شرایط قبل برگردم.

ظریف درباره تمرین‌های سنگین لوزانو گفت: تمام بازیکنان تیم سختی تمرین‌ها را با جان و دل پذیرفتند. هدف ما بزرگ است و برای رسیدن به یک هدف بزرگ باید سخت تلاش کرد.

او درباره اینکه تیم ملی با شکست فرانسه یا لهستان می‌تواند مانع صعود این تیم‌ها به المپیک و جایگزینی یک تیم دیگر آسیایی شود، گفت: در حال حاضر ما به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و فقط کسب سهمیه المپیک مهم است. اگر فرانسه و لهستان را ببریم و به بقیه ببازیم هیچ فایده‌ای ندارد. باید با قدرت جلو برویم. ما برای همه بازی‌ها برنامه داریم و فرقی ندارد فرانسه است یا لهستان و یا ونزوئلا.

او درباره تجربه 4 سال گذشته ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک و شکست برابر استرالیا گفت: شرایط فعلی ما نسبت به 4 سال قبل فرق کرده است و تمام بازیکنان باتجربه شده‌اند و یکی از مهم‌ترین موضوع‌ها این است که انگیزه زیادی در تیم وجود دارد.

ظریف در پایان درباره کار با لوزانو گفت: فقط می‌توانم بگویم کار با لوزانو لذت‌بخش است. باعث افتخار من است که با این مربی کار می‌کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید