Performancing Metrics

گروه هاي تروريستي به صورت عمدي به اهداف غير نظامي حمله مي كنند | اتاق خبر
کد خبر: 340121
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 00:25
ارتش سوريه:
فرماندهي ارتش سوريه روز جمعه اتهامات وارده به نيروي هوايي اين كشور مبني بر حمله به اردوگاه آواراگان در شمال غرب سوريه را مردود دانست و اعلام كرد: گروه هاي تروريستي به صورت عمدي به اهداف غير نظامي حمله مي كنند.

اتاق خبر - به گزارش خبرگزاري رسمي سوريه سانا، ارتش سوريه با صدور بيانيه اي با اعلام اين كه اخبار منتشر شده در مورد حمله نيروهاي هوايي به اردوگاه آوارگان در حومه ادلب صحت ندارد، افزود: اخيرا برخي گروه هاي تروريستي به دستور طرف هاي خارجي، اهداف غير نظامي را به صورت عمدي و به منظور كشتار بيشتر غير نظامي و متهم كردن ارتش سوريه، هدف قرار مي دهند.
ديده بان حقوق بشر سوريه روز گذشته از كشته 28 غير نظامي در حمله به اردوگاه «الكمونه» در حومه شمالي ادلب واقع در نزديكي مرزهاي تركيه خبر داد.
ده ها نفر از خانواده هاي آوارگان استان حلب در اين اردوگاه به سر مي برند.
ديده بان حقوق بشر به طرف هاي مسئول اين حمله به اردوگاه آوارگان اشاره اي نكرد. گروه تروريستي جبهه النصره شاخه القاعده در سوريه و گروه هاي تروريستي متحد با اين گروه، استان ادلب را اشغال كرده اند.
سوريه از مارس 2011 تاكنون با بحران ناشي از ورود تروريست هاي خارجي به اين كشور وحمايت آنها از سوي عربستان وآمريكا مواجه است.
برخي كشورهاي عربي و غربي از پنج سال گذشته با اختصاص ميلياردها دلار نفتي و تشكيل گروههاي تروريستي و راه اندازي جنگي ويرانگر در سوريه صدها هزار تن را كشته و زخمي و ميليون ها شهروند سوري را از خانه و كاشانه خود آواره كرده اند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید