Performancing Metrics

دشمنان ايران هراسي را همچنان در دستور كار قرار دارند | اتاق خبر
کد خبر: 340125
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 01:00
امام جمعه كيش با بيان اينكه دشمنان جمهوري اسلامي همچنان ايران هراسي را در دستور كار دارند افزود: آنها به بهانه هاي مختلف برعليه كشور اقدام مي كنند اما بايد بدانند جمهوري اسلامي هرگز از موضع خود عقب نشيني نمي كند.

اتاق خبر - حجت الاسلام حسن عليدادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كيش به هياهوي تبليغاتي دشمنان براي دفاع از حقوق بشر اشاره كرد و گفت: كساني كه روزي سلاح هاي شيميايي را در اختيار دشمنان ايران قرار دادند ، امروز از بد عهد ترين و جنايتكارترين انسان ها هستند و مي خواهند براي كشور ما كه درهشت سال دفاع مقدس مظلوم واقع شده بود تعين تكليف كنند.
وي با بيان اينكه دشمنان جمهوري اسلامي همچنان ايران هراسي را در دستور كار خود دارند افزود : آنها هر روز به بهانه هاي متفاوت عليه كشور اقدام و اعلام مي كنند كه ايران حق هيچ گونه فعاليت نظامي ندارد.
خطيب جمعه كيش اظهار داشت : جمهوري اسلامي به فرماندهي رهبر معظم انقلاب هيچگاه از حق خود عقب نشيني نخواهد كرد و با قدرت از كشور دفاع مي كند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بزرگداشت مقام عالم برجسته شيخ كليني گفت : در حفظ ديانت هر چه داريم از كليني تا خميني است كه اين سلسله علما و روحانيت با كمال تقوي بزرگترين خدمت را به اسلام و مسلمين ارائه كردند .
خطيب جمعه كيش به روز بزرگداشت بيماري هاي خاص و صعب العلاج اشاره و تصريح كرد : در اين زمينه هر چه كه مي توانيد كمك كنيد ، بيماري هم براي شخص مشكل ايجاد مي كند و هم براي خانواده و نزديكان سخت و طاقت فرسا است .
وي گفت : بيماري هم براي بيماران امتحان است و هم براي كساني كه در سلامت بسر مي برند نوعي آزمون به حساب مي آيد كه قدر سلامتي و نعمت هاي الهي را بدانند ،اميدواريم كه هر دو گروه از اين امتحان سربلند بيرون بيايند.
حجت الاسلام عيلدادي با تبريك ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار گفت : آن حضرت تمام هستي خود را براي دفاع از دين و ديانت در طبق اخلاص قرار داد و در اين راه سختي ها را به جان و دل خريد.
امام جمعه كيش اظهار داشت : پاسداران وظيفه دفاع از ميهن اسلامي ايران را بر عهده دارند و تحت رهنمودهاي فرماندهي كل قوا به اين كشور خدمت مي كنند.
وي روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) را به همه ايثارگران تبريك گفت و به عوارض ناشي از استفاده از سلاح هاي شيمايي در جنگ اشاره كرد و گفت : بسياري از فرزندان اين مرز و بوم بر اثر اين مواد به شهادت رسيدند .
خطيب جمعه كيش همچنين ولادت با سعادت امام زين العابدين(ع) را به پيروان ولايت و جهان اسلام تبريك گفت و از زحمات جوانان هلال احمر كه خدمات زيادي به مردم انجام مي دهند تشكر كرد.
حجت الاسلام عليدادي كبر و غرور را سبب طغيان و سركشي انسان در برابر اوامر الهي دانست و گفت : كساني همچون فرعون و اسكندر كه زماني بر مردم حكمفرمايي مي كردند دچار غرور و خود برتربيني شدند و با خواري و ذلت از دنيا رفتند .
نماز جمعه اين هفته كيش با حضور آيت الله صدر الساداتي نماينده منتخب مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبري و مردم ولايتمدار كيش در مسجد خاتم الانبيا ( ص) برگزار شد .

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید