Performancing Metrics

۳ کشته و ۲ زخمی در ۳ حادثه تیراندازی جداگانه در مریلند آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 340202
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 13:35
در سه حادثه تیراندازی جداگانه در مریلند آمریکا سه نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش اتاق خبر، در سه تیراندازی جداگانه در مریلند آمریکا سه نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی،  در سه حمله جداگانه در مریلند آمریکا، سه نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شده‌اند که بر اساس یافته‌های پلیس ان سه حمله در ارتباط با یکدیگر بودند.

در این رابطه پلیس، یک مامور فدرال را که به گفته آنها با این تیراندازی‌ها در ارتباط است دستگیر کرده‌اند. بر اساس این گزارش، یکی از این تیراندازی‌ها در ساعت 11:00 به وقت محلی و در خارج از «وستفیلد مونتگومری در «بتسدا» اتفاق افتاده است.

به گفته دستیار رئیس پلیس این شهر، در این حادثه یک نفر به ضرب گلوله کشته شد و دو نفر که سعی داشتند به وی کمک کنند نیز به ضرب گلوله مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس می‌گوید یکی از این افراد، به دلیلی شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرده است و قربانی دیگر که یک زن است تحت درمان قرار دارد و بنابر ادعای پلیس، خطر مرگ وی را تهدید نمی‌کند.

تیراندازی دیگر در شمال شرقی «اسپن هیل»، اتفاق افتاده است که یک زن در خارج از یک فروشگاه مواد غذایی و کمتر از یک ساعت بعد از حادثه اول هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

پلیس می‌گوید که این زن از شدت صدمات وارده درگذشته است.

پلیس اعلام کرده است که متهم اصلی این حادثه را بعد از ظهر جمعه دستگیر کرده است و «الالیو توردیل» 62 ساله در حال حاضر برای کسب اطلاعات بیشتر و بازجویی در مقر پلیس مونتگومری تحت بازداشت به سر می‌برد.

آقای «توردیل» یک کارمند فدرال خدمات حفاظتی است که در حال حاضر به اتهام تیراندازی و قتل همسرش در پارکینگ دبیرستان «بتسدا» تحت بازداشت است.

سی‌ان‌ان در این رابطه می‌نویسد که وی همچنین مردی را که برای کمک به همسرش آمده بود را مجروح کرده است.

منبع: تسنیم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید