Performancing Metrics

تکذیب آلودگی آب مسکن مهر پردیس | اتاق خبر
کد خبر: 340242
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 15:31
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: آب زون‌های 4 و 5 فاز 11 شهر جدید پردیس هیچ‌گونه مشکل بهداشتی ندارد.

اتاق خبر: میرمحمد قراوی ، آبی که الان در فاز 11 وصل شده و شبکه‌ای که برای توزیع آب آشامیدنی این واحدها ایجاد شده هیچ مشکل بهداشتی ندارد.

وی درباره علت نامه مدیرعامل آبفای استان تهران مبنی بر لزوم جلوگیری از افتتاح فاز 11 گفت: وقتی یک جای جدید افتتاح می‌شود ابتدا شبکه و مخزن را با آب خام تست می‌کنند که نگرانی آقای پرورش به همین دلیل بود.

قراوی تصریح کرد: منطقی نیست که آب تصفیه شده را داخل مخزن بریزیم، بعد به شبکه برسانیم؛ چرا که اگر شبکه در جایی ایراد داشت آب هدر می‌رود. بنابراین ابتدا مخازن و شبکه را با آب خام تست می‌کنند که این تست در محله ایرانشهر پردیس انجام شده است.

عضو هیات مدیره شهرهای جدید با بیان این‌که کارگران و پرسنل پردیس از همین آب استفاده می‌کنند، گفت: سال‌های سال، پیمانکاران و 15-16 هزار کارگر و پرسنل از این آب کارگاهی استفاده کرده‌اند و هیچ مشکلی ندارند. البته ما اعتقاد داریم زمانی که واحدها تحویل متقاضیان می‌شود آب تصفیه شده باید در لوله‌ها جریان پیدا کند. الان نیز همه تاکیدمان بر این است و این اطمینان را می‌دهیم که به هیچ عنوان در شبکه آب پردیس، آبی بجز آب تصفیه شده وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: در شهر جدید پردیس همه واحدها با بهترین کیفیت و حداقل قیمت آماده شده است. خدمات مورد نیاز محله اعم از فضاهای آموزشی، مسجد، فضاهای خدماتی، فضای سبز و فضاهای بهداشتی نیز تقریبا مهیا است و واحدها با کیفیت بسیار خوب و مطلوب به متقاضیان ارایه می‌شود.

به گفته‌ی قراوی، هم‌اکنون در فاز 11 بالغ بر 6500 واحد آماده افتتاح است که 4500 واحد در حال تحویل به متقاضیان است. روند تحویل نیز پروسه‌ای یکی دو ماهه است. هم‌اکنون متقاضیان می‌دانند واحدشان در کدام بلوک قرار دارد و باید دنبال تسویه حساب بروند. حدود 38 میلیون و 500 هزار تومان را باید متقاضیان بپردازند و کسانی که آورده‌شان را تکمیل نکرده‌اند باید نسبت به تکمیل اقدام کنند تا روند فروش اقساطی شروع شود.

عضو هیات مدیره شهرهای جدید اظهار کرد: نصبیات واحدها از جمله کابینت، پکیج و کولر به عهده متقاضیان است که پس از این‌که ساکن شدند به مرور نصب خواهند کرد و اسکان اصلی به بعد از طی شدن پروسه یکی دوماهه منوط می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی افراد که 28 میلیون تومان واریز کرده‌اند بیان می‌کنند نباید شامل 5 میلیون اضافه می‌شدند گفت: متقاضیان مطلع هستند وقتی قرارداد سه‌جانبه یا قرارداد پیش‌فروش را امضا کردند در یکی از بندها ذکر شده بود این قیمت‌ها علی‌الحساب است و زمانی نهایی می‌شود که واحد تکمیل و به متقاضی تحویل شود. البته نه به قیمت روز، بلکه قیمت‌ها تا پایان سال 93 نهایی شده است که به نظر ما حدود 38 میلیون و 500 هزار تومان باید متقاضیان بپردازند.

قراوی درباره افق جمعیت‌پذیری پردیس افزود: شهر جدید پردیس با یک اصلاحیه در شورای عالی شهرسازی معماری برای ایجاد مسکن مهر مواجه شد که حدود 320 هزار نفر به ظرفیت جمعیت‌پذیری این شهر اضافه کرد. قبلا برای جمعیتی بالغ بر 180 هزار نفر در پردیس پیش‌بینی شده بود ولی هم‌اکنون افق جمعیتی این شهر حدود 530 هزار نفر است.

عضو هیات مدیره شهرهای جدید با بیان این‌که جمعیتی که در افق 10 سال آینده شهرهای جدید در کل کشور ساکن می‌شوند حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر خواهند بود، افزود: یکی از دلایل تصویب شهرهای جدید امکان‌سنجی مناطق کشور برای هدایت سرریز جمعیت به شهرهای جدید است. بعد از مکان‌یابی، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طرح را تصویب می‌کند، سپس مقدمات تهیه طرح جامع آغاز و کار شروع می‌شود. در حال حاضر نیز چند شهر جدید در دست مطالعه داریم که تیس در سیستان و بلوچستان، تابناک در استان فارس، پارسیان، حورا در همدان و خوارزمی در استان تهران از جمله این شهرهاست که مراحل تصویب را می‌گذرانند.

وی تصریح کرد: شرایط و موقعیت شهرهای جدید متفاوت است. در مناطقی ممکن است دهک‌های پایین جامعه ساکن شوند و نقاطی هم ممکن است دهک‌های متوسط به بالا حضور پیدا کنند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
شاکی
| |
2016-05-07 16:31:36
برای عدم افتتاح وخسته کردن مردم هی بهانه تراشی نکنید
امیر
| |
2016-05-07 17:04:41
اینها واقعا بی حیاترین و کثیف ترین اسنان نماهای_(حیف انسان) روی زمین هستند یکی نیست بگه اشغالهای کثافت سه بار من برای بازدید رفتم که خودشون اونجا گفتن حتما پکیچ و کولر دارن بخاطر همن هم کلی از مردم بدبخت چاپیدن.و.....شماها دزید کثیف کفتار صفتید شما و دولتمردان بی تدبیر دولت ناامید رو بخدا واگذارمی کنیم چون از دزد که شکایت پیش دزد نمی برن.
حمید متقاضی مسکن مهر پردیس فاز 11
| |
2016-05-08 09:22:16
به امید خانه دار شدن کل زندگیمون رو فروختیم ریختیم تو حساب مسکن مهر پردیس فاز 11 متاسفانه امیدی به خانه دار شدن نیست ، انگار کلید خانه های مسکن مهر گم شده ، ولی ما پیگیریم تا آخرش
alissa
| |
2016-05-08 15:58:09
سلام اقاى بى مهر (اخوندى چقدر بى معرفته ىادش رفته با راى مردم انتخاب شده باىد به نفع مردم صحبت کنه نه بر علىه مردم با خواندن دو تا کتاب فلسفه بافى کنه
محمد
| |
2016-05-16 09:18:26
به نام خدا
باسلام
بنده یکی از متقاضیان فاز11 شهر جدید پردیس هستم اوایل سال 91 برای مدت 18 ماه به مبلغ 20م ثبت نام کرده ام و قرار شد در صورت تاخیر خسارت دیر کرد به متقاضیان پرداخت شود . چندی بعد افزایش دوم به مبلغ 8م و انتخاب واحد انجام و قرار داد منعقد شد و گفتند که چند ماه بعد واحد مان را با دریافت مانده مابقی از 28 م تحویل می دهند .
وحالا سال 95 واحد ها آماده تحویل نیست و هم مبلغ 12م دیگر پول زور و ظالمانه طلب می کنندآن هم علی الحساب دائمی .من و ما صورتجلسه ها یا قرار داد را برای مدت 18ماه علی الحساب امضاء کردیم نه مادام العمر.
اول از خدای بخشنده ومهربان بعد از حکومت اسلامی خواستاریم به داد مامردم برسند ما متقاضیان فاز11 پردیس واحد آپارتمانی خود را تکمیل شده و بی نقص و کامل طبق تعهداد زمان ثبت نام و دریافت وجه را می خواهیم و حاضر به پرداخت ریالی به بهانه های مختلف و ظالمانه نیستیم.
باتشکر
محمد
متقاضی مسکن مهر شهرجدید پردیس فاز11
ADS
ADS
پربازدید