Performancing Metrics

گسترش فولاد نمی‌تواند غافلگیرمان کند | اتاق خبر
کد خبر: 340424
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 23:49
برانکو:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گسترش فولاد سخت‌ترین حریف ماست اما این تیم نمی‌تواند ما را غافلگیر کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: سال گذشته در حالی با گسترش فولاد بازی کردیم که برای دیدار با الهلال آماده می‌شدیم و حالا وضعیت عوض شده و امسال گسترش فولاد بهتر از پارسال است. حق این تیم بالاتر از جایگاهی است که اکنون در جدول دارد.

او ادامه داد: به گسترش فولاد بابت بازی‌های زیبا و نتایجش تبریک می‌گویم. چند هفته پیش گفتم که سخت‌ترین بازی فصل ما برابر گسترش فولاد است. بدون تعارف می‌گویم چون گسترش فولاد حریف بسیار آماده و باکیفیتی است اما با این حال نمی‌تواند در هیچ موردی غافلگیرمان کند. بازی فردا جنگ بازیکنان درون زمین است و آن‌ها هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس افزود: با تمام احترامی که برای حریف فردای‌مان قائلم، طبیعی است که با انگیزه زیادی به میدان می‌رویم چون اهداف خاصی داریم و برای قهرمانی می‌جنگیم. بنابراین ما به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

او در ادامه گفت: بابک حاتمی که محروم است در ترکیب ما نیست. مهرداد کفشگری دیروز در تمرین مصدوم شد، خالقی فر تمرین‌هایش را شروع کرده اما چون مدت زیادی مصدوم بود، نمی‌تواند بازی کند، بنگر و کمندانی هم مصدومیت دارند و آماده نیستند.

وی افزود: شکست در مقابل نفت برای ما یک شوک بود ولی وقت کافی برای ریکاوری فیزیکی و روحی و روانی پس از این مسابقه در اختیار داشتیم. تلاش‌مان را کردیم تا بیشترین توان‌مان را در بازی فردا بگذاریم و سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. گسترش فولاد برعکس سال گذشته از انگیزه و روحیه خوبی برخوردار است و مطمئنم تماشاگران یک بازی زیبا را شاهد خواهند بود. در بازی با نفت می‌توانم بگویم که خط دفاع ما ناقص بود و این موضوع باعث به وجود آمدن کمبودها و کاستی‌های زیادی در مسابقه شد.

وی درباره تغییر محل برگزاری مسابقه بین دو تیم بیان کرد: تا جایی که به ما مربوط می‌شود، بازی در دو ورزشگاه برای ما فرقی ندارد و هر دو زمین برای بازی فردا مهیاست. به هر حال در استادیوم بزرگتر کار را بهتر می‌شود اداره کرد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص وابسته بودن عملکرد تیمش به رامین رضاییان گفت: رضاییان یکی از 11 بازیکن ما است و این طور نیست که نبود او به کار ما لطمه بزند. او در بازی فردا هم برای تیم ما به میدان خواهد رفت.

وی درباره اینکه شانس قهرمانی کدام تیم بالاتر است بیان کرد: ما همان قدر برای قهرمانی شانس داریم که استقلال تهران و استقلال خوزستان شانس دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید