Performancing Metrics

تاکتیک تیمی تراکتورسازی را می‌شناسیم | اتاق خبر
کد خبر: 340429
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 00:10
مظلومی:
سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش به خوبی تاکتیت تراکتورسازی را می‌شناسد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: به تاج تبریک می‌گویم که رییس فدراسیون فوتبال شد. به کفاشیان هم خسته نباشید می‌گویم. او 8 سال سخت را پشت سر گذاشت. ان‌شاءالله مجموعه جدید فدراسیون فوتبال شرایط خوبی را برای فوتبال ما مهیا کنند.

وی درباره بازی تیمش برابر تیم تبریزی گفت: حساسیت بازی را همه می‌دانند. هفته قبل هم گفتم که 4 فینال با بازی حذفی داریم اما الان سه فینال دیگر مانده است. امید ما به خدا و هواداران است. امیدوارم فردا به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را پر کنند. ما با تیم خوبی بازی داریم. تراکتورسازی تیم خوبی است و قلعه‌نویی هم با این تیم خوب نتیجه گرفته است. ما تاکتیک تیمی تراکتور را می‌شناسیم و امیدواریم با تمرین‌هایی که انجام دادیم بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و نقاط قوت آن‌ها را ببندیم و سه امتیاز را بگیریم. حریف هم با همین هدف به مصاف ما می‌آید. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی باشد و مردم از آن لذت ببرند.

سرمربی استقلال ادامه داد: ما به هواداران تبریزی ارادت داریم. ما میزبان هستیم و طبق قانون باید 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به حریف می‌دادیم اما حالا 15 درصد داده‌ایم. به هر صورت قانون باید اجرا شود. حضور هواداران هر دو تیم کاری می‌کند که بازی تماشاگرپسند شود.

مظلومی در پاسخ به این سوال که تیم‌ شما معمولا مقابل تیم‌های قلعه‌نویی موفق بوده‌، گفت:‌ این‌ها همه اتفاقی بوده است. این بازی هم شرایط خاص خود را دارد و هم برای ما هم برای تراکتورسازی حساس است و تلاش می‌کنیم که بازی را ببریم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: کریمی و مگویان محروم و عادل شیحی و رمضانی مصدوم هستند. بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند.

او درباره حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه هم گفت: قدمش روی چشم، فرهاد استقلالی است و برای حمایت تیمش می‌آید و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

مظلومی درباره اینکه در حالی که دو هفته مانده به پایان فصل سه تیم هم امتیاز هستند نیز گفت: ما تلاش کردیم استرس را از تیم دور کنیم. سه تا بازی داریم و دو جام در دست‌مان است. فکر می‌کنم این شرایط بی‌سابقه بوده است. این دو جام دست بازیکنان ماست. به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره داوری نیز گفت: ان‌شاءالله که داوری‌ها خوب باشد و حق را به حقدار بدهند. گاهی وقت‌ها اشتباه می‌کنند. اشتباه از من هم سر می‌زند. من مربی هستم و بعد از سال‌ها تجربه اشتباه می‌کنم. داوران هم اشتباه می‌کنند هواداران اجازه بدهند استرس به داوران وارد نشود تا بتوانند بهتر قضاوت کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید