Performancing Metrics

رونالدو و بنزما می توانند برابر والنسیا بازی کنند | اتاق خبر
کد خبر: 340434
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 00:32
زیدان:
سرمربی رئال مادرید وضعیت دو مهاجم خود را برای بازی برابر والنسیا خوب عنوان کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید در هفته سی و هفتم لالیگا یکشنبه میزبان والنسیا است. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: قرار گرفتن در فینال با کار گروهی امکان پذیر شد. تیم خوب کار کرد. برای رسیدن به آن جنگیدیم. کار آسانی نبود. با توجه به سطح بازیکنان کسب هرچیزی ممکن است. بازیکنان به خاطر همه چیز خوشحال هستند. در لالیگا دو بازی باقی مانده است. بازی فردا مهم است. از تیم صدرنشین عقب هستیم و باید در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید درباره بازیکنان آسیب دیده تیم اظهار کرد: زمانی که بازیکنی آسیب می‌بیند مشکل وجود دارد. فردا سه بازیکن همراه تیم نخواهند بود. باید ببینیم در بازی آینده چه شرایطی خواهند داشت. زمان کافی برای بهبودی بازیکنان تا بازی فینال وجود دارد. نبود بازیکن آسیب دیده امکان پذیر نیست. به خصوص در پایان فصل این موضوع بیشتر دیده می شود.

او والنسیا را حریف آسانی عنوان نکرد و افزود: باید برای کسب سه امتیاز تمام تلاش خود را به کار ببریم و برای این دیدار آماده هستیم. والنسیا حریف سرسختی است که خوب بازی می‌کند. هدف ما این است که با برتری کامل بازی را به پایان برسانیم.

او درمورد اعلام خداحافظی آلوارو آربلوئا از رئال مادرید گفت: او بازیکن مهمی است و برای این پیراهن جنگیده است. همه کارهایی که برای مادرید انجام داد مهم بوده است. او با ما همراه خواهد بود. بازیکن خیلی حرفه‌ای و جدی است. فردا بازی خواهد کرد و سپس اگر قصد جدایی داشت برای خداحافظی‌اش مراسمی برگزار می‌شود. درباره تمدید قراردادش صحبت نکردیم چون زمان آن نیست. از همه مهم تر بازی فرداست که او همراه تیم خواهد بود.

سرمربی مادرید درباره حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در بازی فردا گفت: اگر شرایط خوبی داشته باشد بازی خواهد کرد. من او را در وضعیت ایده‌آلی می بینم. او خوب است. از من درباره آمادگی برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان پرسیده می شود اما آماده بودن برای دو بازی باقی مانده در لالیگا بهترین روش است. بهتر است که در این دو بازی به میدان برود.

سرمربی فرانسوی افزود: نمی دانم بنزما بازی خواهد کرد یا نه. او برای بازی کردن آماده است. چه مدت؟ نمی دانم. بستگی به شرایطش دارد.

زیدان درمورد چهار ماه درخشان مربیگری اش و تغییرات به وجود آمده اظهار کرد: نمی توانیم هیچ چیز را تغییر دهم. باید در زندگی هم این چنین فکر کرد. لحظات بد و خوب وجود دارد. باید برای بهتر شدن همیشه کار کرد. از عملکرد همه و شاگردانم خشنودم. آن ها به ما همه چیز دادند. مخصوصا کسانی که برای تماشای بازی تیم آمدند. به بازیکنانم و هودارانم افتخار می‌کنم. رابطه خاصی با اسپانیایی ها دارم.

او درباره سکوت منتقدان گفت: همیشه اهل رقابت بودم دوست ندارم منتقدین ساکت باشند. در کودکی نیز برای نشان دادن ارزش چیزی و به دست آوردن آن می جنگیدم. من اینگونه هستم و از آن خوشحالم. این ویژگی ارزش بالایی دارد. سرمربی‌گری را دوست داشتم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید