Performancing Metrics

برلوسکونی میلان را می‌فروشد | اتاق خبر
کد خبر: 340437
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 00:47
مالک میلان اعلام کرد سرانجام قصد فروش کامل این باشگاه را دارد.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، سیلویو برلوسکونی امروز در مصاحبه‌ای از آینده میلان صحبت کرد. او گفت: قصد فروش میلان را دارم اگر کسی به من می‌گوید برای این کار عجله دارم باید به او پاسخ دهم که از یک سال پیش در تلاش هستم این کار را انجام بدهم و می‌خواهم میلان را به دستان کسی بسپرم که آینده باشگاه را به عنوان یک تیم برتر تضمین کند.

مالک ایتالیایی از ماه‌ها پیش به دنبال یک شخص مناسب می‌گردد. او با شرکت‌های چینی تماس برقرار کرد. همچنین توافق اولیه با یک سرمایه‌گذاری تایلندی به نام بی تاچئوبل را چند ماه پیش اعلام کرد.

برلوسکونی از نتایج و جایگاه این فصل میلان (رتبه هفتم) در سری A انتقاد کرد و گفت: من همچون طرفداران این تیم میلان را از صمیم قلب دوست دارم و از قرار گرفتن این تیم در شرایط رنج می‌برم. شاید بیشتر از آن باشد چون هزاران میلیون یورو برای این باشگاه و خرج کرده‌ام. سال گذشته 152 میلیون یورو هزینه کردم.

او افزود: تاکنون وضعیت میلان به بدی این فصل نبوده است. به همین خاطر سینیشا میهایلوویچ صربستانی را بر کنار شد. با حضور کریستین بروکسی شرایط میلان کمی بهتر شد و همچنین باعث شد که به فینال جام حذفی بیشتر امیدوارتر باشیم. از هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهم از سرمربی جدید خود حمایت کنند.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید