Performancing Metrics

حفظ ارامش و رانندگی با Bentley’s Continental Flying Spur | اتاق خبر
کد خبر: 340482
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 08:46
شاید یکی از سوپر خودرو های این روز های بازار که بتوان آنرا به عنوان گل سر سبد این مارکت جهانی لقب گذاری کرد “Bentley’s Continental Flying Spur” باشد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ، این سوپر اسپورت با افتخار میزبان یک توربوی دوقلوی ۶ لیتری و موتور w12  میباشد که باعث تولید قدرتی بیش از ۶۱۶ اسب بخار و نیروی گشتاور مهیب ۵۹۰ پوند بر فوت میشود. این مقدار نیروی دیوانه وار قابلیت این را دارد  تا این ابر خودروی ۶۰۰۰ پوندی را در ۴٫۳ ثانیه از سرعت ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت برساند.این سوپر اسپورت ۸ دنده ی اتوماتیک مسئولیت خود را برای یک سواری نرم و آرام در حالی که در حال مدریت کردن خرخرهای بی سرو صدای این غول  هستید به خوبی انجام میدهد.

 بی تردید، پنجره های مشبک  کروم، چراغ های جواهر نشان جلو و همچنین لوگوی ” B که نمایانگر برند bentely  میباشد در یک نگاه قابل تشخیص  است و نظر شمارا به خود جلب میکند. با ادامه چشم دوختن به این خودرو متوجه نیمرخ بسیار کلاسیک آن و همچنین پنجره پره مانند جناح کناری آن که نزدیک به چرخ ها میباشد میشوید. افتخار سازندگان این سوپر خودرواین است که ازنوع  Sedan   (خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار میگویند که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار در داشته باشد )است و در استایل خاص خود از سوپر اسپورت های  هم رده ی خود میمون وار تقلید نکرده.

best-british-cars-jaguar-bentley-6-1200x800-c

اما آن چیزی که Bentley’s Continental Flying Spur را به یک نمونه تاثیر گذار در بین خودروهای هم سایز خود تبدیل میکند این است که با توجه به قدرت و شتاب خروجی ، سیستم تعلیق آن به سرعت خود را به پیکربندی  اسپورت تر تبدیل میکند، و این هماهنگی در نوع خود بی نظیر است.

خب، بد نیست که کمی هم فضای داخل Flying Spur را به تصویر بکشیم، فضایی که در مورد این سوپر اسپورت واقعا خیره کننده است.

دسته های چرم دوخت که شیارهای آن با الماس  مزین شده باعث میشود که تمام سطوح این خودرو طرح چوب به نظر نرسد. علاوه براین، دارا بودن قابلیت تنظیم دستی قطعات فلزی موجود بر روی پنل حس رضایت بخشی کاملی را به شما میدهد.

فشار دادن کلید ها و سوئیچ های مختلف آن ممکن است صدایی را در ذهن شما ایجاد کند که خیلی عجیب باشد و تا بحال آن رو تجربه نکرده باشید ، اما مطمئن باشید که لذت فشردن این کلیدها و سمفونی خاصشان  فقط و فقط مخصوص Bentley’s Continental Flying Spur هست و هیچ جای دیگر در هیچ سوپر اسگورت دیگری این حس را تجربه نخواهید کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید