Performancing Metrics

رکود شرکت‌های برق شکسته می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 340500
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 11:35
مدیر عامل توانیر با اشاره به وضعیت فعلی شرکت‌های برقی گفت: برنامه‌هایی را برای خروج شرکت‌ها از رکود در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم در سال آتی با شیب ملائم وضعیت شرکت‌های برقی تغییر کند.

اتاق خبر: آرش کردی، با اشاره به وضعیت پیمانکاران صنعت برق اظهار کرد: سال گذشته 2600 میلیارد تومان با استفاده از اسناد خزانه اسلامی به پیمانکاران کمک شد و توانستیم از این طریق مطالبات پیمانکاران را حل و فصل کنیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر در کار شرکت‌های برقی رکود ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: این رکود در حال برطرف شدن است و با توجه به ظرفیت ایجاد شده در کشور در حوزه صنعت برق می‌توان نسبت به فعالیت این شرکت‌ها امیدوار بود.

مدیر عامل توانیر تصریح کرد: باید با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در صنعت برق به سمت صادرات برق پیش برویم، یعنی باید بتوان با کسب بازارهای صادراتی صنعت برق را رونق بخشید.

کردی با بیان این‌که در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت‌ها این کار را آغاز کرده‌اند، گفت: ما نیز در این راستا کمک‌هایی را در قالب مناقصه داشته ایم.

به گفته وی سال گذشته 90 درصد خدمات فنی مهندسی مربوط به وزارت نیرو بوده که از این میزان 80 درصد مربوط به صنعت برق بوده است.

مدیرعامل توانیر با بیان این‌که با توجه به اقدامات در نظر گرفته شده پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک و با شیب ملایم شرکت‌های صنعت برق از این رکود خارج شوند، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که صنعت برق توسعه پیدا کند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید