Performancing Metrics

هشدار ؛ بازی هایی که شما را تا حد مرگ می ترساند! | اتاق خبر
کد خبر: 340555
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 03:04
توصیه می کنیم افراد زیر 13 سال این بازی ها را بر روی موبایلشان نصب نکنند چرا که هورمون آدرنالینشان به طرز عجیبی بالا می رود.

به گزارش اتاق خبر، در این گزارش نرم افزارهایی را برایتان معرفی کرده ایم که احتمالا شما را به طرز وحشتناکی می ترساند. پس اگر ناراحتی قلبی دارید به هیچ وجه این نرم افزار ها را نصب نکنید.

 
بازی هایی که شما را تا حد مرگ می ترساند
 
 Slice HD( ترسناک ترین نرم افزار تاریخ)
 
بازی هایی که شما را تا حد مرگ می ترساند
 
Slice HD شاید ترسناک ترین نرم افزار تاریخ باشد! این برنامه که کلا برای دارندگان آیپد طراحی شده، باید چاقوها را به طور مداوم از سر راه کنار بزنید تا بتوانید به دکمه قرمز رنگ دست پیدا کنید. چیزی که آن را بیش از حد ترسناک می کند، پاشیدن خون است. مخصوصا اگر آن را شب ها بازی کنید،رئالیسم این بازی طوری است که ابتدا می گویید ترسش کجاست؟! و بعد از سایه خود هم می ترسید!
 
 
 
Zombie Infection HD
 
بازی هایی که شما را تا حد مرگ می ترساند
 
این بازی شما را به عنوان یکی از آخرین غیر زامبی های دنیا معرفی می کند که باید در آن به زامبی ها شلیک کنید. هیجان کار هنگامی زیاد می شود که با عجله باید آن ها را از بین ببرید و مدام فکر می کنید که ممکن است در صورت لغزش، شما هم به یک زامبی تبدیل شوید!
 
Scream 4 HD
 
بازی هایی که شما را تا حد مرگ می ترساند
 
دقت کردید گاهی دارید فیلم  جنگی (و نه ترسناک) می بینید یک دفعه جیغ یا داد می زنید؟ این بازی ها هیچ کدامشان این طوری نیستند (حداقل در ابتدا) اما وقتی بازی می کنید اینگونه می شوند. در این بازی باید همین طوری مردم را بکشید! فکر کنم سازندگان این بازی باید سری به امین آباد بزنند! هیجان در هنگامی روی می دهد که پلیس ها شما را می یابند. و از آن هیجان انگیزتر هنگامی است که با مرگ دست و پنج نرم می کنید!
 
DOOM Resurrection
 
 
بازی هایی که شما را تا حد مرگ می ترساند
 
DOOM Resurrection یک بازی قدیمی اما جالب است. شما در یک زمین قدیمی و ترسناک بازی می کنید. هر چه جلو تر می روید و مراحل بیشتری را پشت سر می گذارید، بالطبع و ناخواسته چندین بار هم از جای خود برمی خیزید و می نشینید!
 
باشگاه خبرنگاران جوان

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید