Performancing Metrics

ساختمان میراث فرهنگی تهران پلمپ شد | اتاق خبر
کد خبر: 340559
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 02:08
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران بابت عوارض به شهرداری منطقه ۶ پلمپ شد.

به گزارش اتاق خبر، شهرداری منطقه ۶ با قرار دادن بلوک سیمانی جلوی در ورودی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، باعث منع فعالیت این اداره شد.

 

با این وجود کارمندان اداره میراث فرهنگی استان تهران با دیدن این وضعیت که صبح روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه اتفاق افتاد از اطراف آن به داخل اداره کل رفت و آمد می‌کنند.

در این باره، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ گفت: از آنجا که منطقه ۶ قلب اداری و تجاری تهران است با مجموعه‌های مختلف دولتی و خصوصی مواجه هستیم که در حقیقت توسعه تجاری و یا اداری غیر مجاز داده‌ اند و برخی از این توسعه‌ها علاوه بر اینکه خلاف ضوابط شهری و معماری محسوب می‌شود، برای شهر هم خطرساز است و ملک را با تزلزل رو به رو می‌کند. از سویی مدیریت شهری به طور روزمره با این مجموعه‌ها رو به رو است.

او ادامه داد: شهروندان و مجموعه‌های خصوصی اگر تخلفی انجام می‌دهند عوارض و حق و حقوق شهر را می پردازند اما مجموعه‌های دولتی با مدیریت شهری همکاری نکرده و از رای صادر شده نیز تمکین نمی‌کنند.

رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران که پیش از این با شهرداری نیز همکاری می‌کرده، این موضوع را با عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ در میان گذاشته و گویا قرار است این مشکل امروز حل شود.

خبرگزاري صبا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید