Performancing Metrics

راسل کرو دکتر جکیل می‌شود! | اتاق خبر
کد خبر: 340592
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 07:46
به صورت رسمی اعلام شد راسل کرو در کنار تام کروز و در نقش دکتر جکیل بازی خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که از هفته پیش خبرهایی مبنی بر این که راسل کرو قرار است در نقش دکتر جکیل مشهور سینما بازی کند به گوش می رسید اکنون به صورت رسمی این خبر تایید شده است.

این در حالی است که او به تازگی در فیلمی با عنوان «مومیایی» جلوی دوربین رفته است.

نتیجه مذاکرات این بازیگر برنده اسکار با عوامل تولید فیلم سرانجام به نتیجه مثبت رسید و او ستاره فیلم هیولایی جدید کمپانی یونیورسال خواهد بود.

راسل کرو با تایید این خبر گفته است: بله در نقش دکتر هنری جکیل بازی می‌کنم. بازی در این نقش خیلی جالب است و درباره آن با کارگردان فیلم یعنی آلکس کورتزمن صحبت‌هایی کرده‌ام.

در حالی که کمپانی یونیورسال دارای شماری فیلم‌ از جهان هیولایی است که «مرد گرگ‌نما»، «فرانکشتین» و «دراکولا» از جمله ‌آنها هستند، این کمپانی از دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ دیگر به سراغ ساختن فیلم جدیدی از «دکتر جکیل و آقای هاید» نرفته بود.

در هر حال موضوع این فیلم بارها مطرح شده بود و جان بری‌مور، فدریک مارچ و اسپنسر تریسی برای ساخت آن مورد توجه واقع شده بودند اما در نهایت ساخت آن به تعویق می افتاد.

با ساخته شدن فیلم «مومیایی» راسل کرو برای اولین بار در کنار تام کروز بازی می کند، گرچه این دو سال‌هاست دوستان نزدیکی هستند.

وی در این باره گفته است: تام کروز را از سال ۱۹۹۲ می‌شناسم. وقتی او با یک استرالیایی ازدواج کرد با هم دوستان خوبی بودیم. اما وقتی آنها جدا شدند من هم بخشی از این ماجرا بودم و طرف نیکول (کیدمن) را گرفتم.

با توجه به این که یونیورسال به سراغ جهان هیولایی رفته است، جای تعجب ندارد اگر تام کروز هم بخشی از این جهان باشد زیرا او اخیرا در نقش‌هایی مثل «پلنگ سیاه» چادویک بروزمن حضور داشته است.

رابرت لوییس استیونسن نویسنده اسکاتلندی ماجرای عجیب «دکتر جکیل و مستر هاید» را بر اساس خوابی که شبی دیده بود، نوشت. هنگامی که از خواب پرید این داستان شگرف هیولایی را به یاد آورد و بی درنگ مشغول نوشتن آن شد. تمرکز بر شخصیتی دوگانه و نشان دادن تضاد دایمی خیر و شر سبب شد که این اثر پس از گذشت بیش از صد سال هنوز محبوب باشد.

این کتاب سال ۱۸۸۶ منتشر شده و دکتر جکیل شخصیتی است که به دوگانگی شخصیت علاقه‌مند است و دارویی برای جدا کردن جنبه‌های خوب و بد انسانی خودش می‌سازد. از جنبه‌های بد، فردی به نام آقای هاید پدید می آید که دست به اعمال جنایت‌بار و حتی قتل می‌زند. در پایان دکتر جکیل که دیگر نه قادر به کنترل آقای هاید است و نه می‌تواند از قالب آقای هاید خارج شود، به صورت اصلی خود یعنی دکتر جکیل درمی‌آید و به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید