Performancing Metrics

تهیه شیوه نامه برای تشکیل دبیرخانه مشترک سه اتاق در تمام مراکز استانها | اتاق خبر
کد خبر: 340603
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 13:30
نتایج جلسات دبیرخانه مشترک سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در قالب یک بسته پیشنهادی به شورای گفت و گو ارسال می شود.

اتاق خبر: دبیر کل اتاق اصناف ایران درباره جزئیات جلسه اخیر دبیرخانه مشترک سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون با اشاره به حضور جلال پور رئیس اتاق بازرگانی ایران، هیات رئیسه و معاونان اتاق بازرگانی، حسین نقره کار شیرازی رئیس دبیرخانه مشترک سه اتاق و رئیس اتاق تعاون استان فارس در این جلسه گفت: در این جلسه مصوب شد که شیوه نامه ای برای سه اتاق تهیه شود و دبیرخانه مشترک سه اتاق در تمامی مراکز استانها براساس آن شیوه نامه شکل بگیرد.
علی عوض پور در خصوص مصوبات دیگر جلسه اخیر دبیرخانه مشترک سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در شیراز نیز اظهار داشت: در این جلسه همچنین توافق شد که نتایج جلسات برای شورای گفتگو و بخش خصوصی استانها در قالب یک بسته پیشنهادی ارائه شود.
دبیر کل اتاق اصناف ایران متذکر شد: این پیشنهاد نیز مورد تصویب قرار گرفت که همایش های منطقه ای با حضور مسئولان سه اتاق برگزار شود تا روسای سه اتاق به بررسی دقیق مشکلات در هر منطقه بپردازند.
عوض پور همچنین با تاکید بر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دبیرخانه مشترک سه اتاق به این نکته اشاره کرد که در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی و دبیر کل اتاق اصناف ایران موفقیت بخش خصوصی را در گرو تعامل و همدلی سه اتاق عنوان کردند.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید