Performancing Metrics

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران: برای بازی دوستانه با چهار تیم درخواست داده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 340745
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 22:30
پایان اردوی تیم ملی فوتبال دختران نوجوانان در گلستان
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران نوجوانان در گلستان امروز یکشنبه 19 اردیبهشت در حالی به پایان رسید که شادی مهینی از احتمال برگزاری بازی دوستانه با چهار تیم خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان با بیان اینکه شرایط اردو خوب بود، افزود: دو بازی دوستانه با دو تیم استان گلستان برگزار کردیم و به روند آماده‌سازی که مد نظر داشتیم در روز پایانی اردو رسیدیم. به دلیل امتحانات بازیکنان یک وقفه یک ماهه خواهیم داشت و ادامه اردو از 22 خرداد جاری برگزار می شود، در این مدت به ملی پوشان برنامه تمرینی خواهیم داد و تاکید بر این است با اجرای برنامه تمرینی به لحاظ تمرینات هوازی و استقامتی آماده باشند.

مهینی در خصوص برنامه های آینده تیم ملی بیان داشت: شش اردوی دیگر در برنامه داریم. تیم برای رسیدن به قابلیت و رسیدن نقطه اطمینان به مسابقات نیاز دارد تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود.

او در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی تصریح کرد: منتظره قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی هستیم تا تیم‌های هم گروه مشخص شوند ولی با توجه به اینکه در مرکز و جنوب قرار داریم تیم‌هایی مانند هند، بنگلادش، اردن و امارات به احتمال زیاد در گروه قرار دارند و درخواست بازی‌های دوستانه با تایلند، ازبکستان، هند و اردن را داده‌ایم.

تمرینات تیم ملی دختران نوجوان زیر نظر شادی مهینی در گلستان برگزار شد که بازیکنان از 12 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا برگزار کردند. رقابت‌های مقدماتی آسیا پنجم شهریور 1395 برگزار می شود. قرعه کشی و کشور میزبان رقابت ها 30 اردیبهشت جاری مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید