Performancing Metrics

فاتحه مجمعی که به اسلامیان رای ندهد را باید خواند | اتاق خبر
کد خبر: 340768
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 23:58
کاظمی:
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: وقتی مهره‌ توانمندی مثل اسلامیان در مجمع رای نیاورد، باید فاتحه این مجمع فوتبال را خواند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد کاظمی پس از شکست برابر ذوب آهن اظهار کرد: خداوند شانس دوباره‌ای به ما داد که به بازی آخر برسیم و ما در بازی آخر تکلیف را مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه برای فوتبال این کشور متاسف است، ادامه داد: یک مهره توانمند مثل اسلامیان در مجمع رای نیاورد و با این اتفاق باید فاتحه این مجمع را خواند. اسلامیان برای فوتبال ایران خیلی کار کرده است و واقعا جایش در مجمع فوتبال خالی است.

سرمربی تیم سیاه جامگان ادامه داد: من آرزویم این است که ذوب‌آهن یا تراکتورسازی قهرمان آسیا شوند چرا که به این قهرمانی در فوتبال کشور محتاج هستیم. قهرمانی یکی از این دو تیم در آسیا از حاشیه فوتبالی در کشورمان کم می‌کند.

کاظمی ادامه داد: من به مسائل داوری و غیر داوری کاری ندارم. من قدرت و توانمندی را در زمین نشان دادم و حالا به یک تیم آسیایی هم باختم.

وی ادامه داد: اینکه من می‌گویم اسلامیان باید حضور می‌داشت به دلیل این است که مدیری موفق بوده و همه او را به عنوان یک مدیر موفق می‌شناسند. این یک چیز بسیار ساده و مشخص است. افرادی که زحمت کشیده‌اند و مدیریت بلدند باید در راس قرار بگیرند.

وی به اخراج بازیکن خارجی خود اشاره کرد و گفت: وقتی بازیکن من در زمین بی‌انضباطی می‌کند، باید از تیم برود چرا که من چشمم به خداست و نه به ساق بازیکنانم.

وی با اشاره به صحبت‌های علیپور در ماه‌های گذشته ادامه داد: آقای علیپور و دوست عزیز و محترمش عامل فساد در فوتبال هستند. آن‌ها باید به جای صحبت کردن جواب کمیسیون اصل 90 را بدهند. من از کسی نمی‌ترسم. من فقط از خدا می‌ترسم.

وی درخصوص تیم سپاهان اظهار کرد: سپاهان نیازمند یک تغییر و تحول است و باید انگیزه داشته باشد. دنیا، دنیای انگیزه است و نباید تیم مستحکمی مثل سپاهان، مربی و مدیرانش با نظر سکو عوض شوند. راه آهن را نگاه کنید امسال مدیر نابلد آورده و این تیم را پس از 80 سال قدمت به این روز انداخته‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: امسال فوتبال ایران بیدار شده است. سپاهان اگر می‌خواهد به فوتبال بازگردد، باید از فرماندهی سکوها جلوگیری شود. به صداوسیما هم انتقاد وارد است. در هیچ کجای دنیا صداوسیما از مردم در مورد مربی و مدیرعامل سوال نمی‌کند. من که می‌گویم مدیر خوب باید بالای سر یک تیم باشد یعنی وقتی که من در سپاهان بودم، تاج، اسلامیان و ساکت مدیر بودند. وقتی یک مدیر موفق است باید از او کار گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید