Performancing Metrics

تيپ 35 تكاور نيروي زميني ارتش آماده دفاع از كشور است | اتاق خبر
کد خبر: 340908
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 15:12
فرمانده تيپ 35 تكاور نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: اين تيپ هم اكنون از يك آمادگي بسيار بالايي برخوردار است و آماده است هر تهديدي را در هر نقطه از كشور در نطفه خفه كند.

اتاق خبر - سرهنگ مراد خوش كنار افزود: تيپ 35 تكاور فاتح يكي از يگان هاي واكنش سريع ارتش جمهوري اسلامي ايران است كه در منطقه غرب كشور مستقر است.

وي تصريح كرد: مجموعه اين تيپ با حضور گسترده و مستمري كه در ماموريت هاي محوله داشته در برقراري امنيت پايدار در غرب كشور مثمرثمر واقع شده است.
فرمانده تيپ 35 تكاور اظهار داشت: در زماني كه عناصر تكفيري در استان دياله عراق حضور داشتند نيروهاي اين تيپ به مدت 21 ماه مسئوليت برقراري امنيت در غرب كشور از قصرشيرين تا منطقه سومار را بر عهده داشتند.
سرهنگ خوش كنار اضافه كرد: در اين مدت توفيقات بسيار ارزشمندي حاصل شد و يكي از اين توفيقات استقرار امنيت پايدار در خط صفر مرزي بود به نحوي كه حتي براي لحظه اي فعاليت هاي روزمره مردم و به ويژه فعاليت هاي اقتصادي در منطقه متوقف نشد. وي بيان داشت: برقراري امنيت تاسيسات نفتي در منطقه نفت شهر بر عهده تيپ 35 تكاور فاتح بود كه تكاوران نيروي زميني اين وظيفه خطير را به بهترين شكل انجام دادند.
فرمانده تيپ 35 تكاور فاتح نيروي زميني ارتش گفت: در سايه حضور گسترده اين نيروها و هوشياري و بيداري شبانه روزي آنها امنيت بسيار خوبي در منطقه به وجود آمد به نحوي كه در خط صفر مرزي مردم شريف آن منطقه به فعاليت هاي اقتصادي پرداختند و يك لحظه چرخه اقتصادي متوقف نشد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید