Performancing Metrics

در زمان من تحریم های ایران وضع شد | اتاق خبر
کد خبر: 341006
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 19:19
نامزد پیشتاز حزب دموکرات آمریکا:
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد که وضع تحریم‌ها علیه ایران ابتکار عمل وی بوده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسننا، هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس نیوز با تکرار ادعاهای غرب و آمریکا علیه برنامه هسته‌ای کشورمان و این‌که تحریم‌ها ایران را پای میز مذاکره آورد، گفت: اگر به تصمیم‌های دشواری که من در آنها دخیل بوده‌ام نگاه کنید، می‌بینید که وقتی من وزیر خارجه بودم تحریم‌های ضد ایرانی را وضع کردیم که باعث شد ما به مذاکرات برسیم و برنامه تسلیحات هسته‌ای‌شان را متوقف کنیم. همچنین از طریق مذاکرات آتش میان اسرائیل و حماس، یکی از جنگ‌ها در غزه را خاتمه دادیم.

وی ادامه داد: شما می‌توانید به سابقه من نگاه کنید و ببینید که پنجمین سالگرد بن لادن هم گذشته است. من رویکردی جدی و متمرکز دارم تا به فکر امور کشور باشم.

کلینتون در بخش دیگری از این گفت‌وگو به مواضع رقیب انتخاباتی خود از حزب جمهوری‌خواه تاخت و افزود: من در ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، هیچ انسجامی در سیاست خارجی و یا امنیت ملی آمریکا نمی‌بینم. از دیدگاه من صحبت‌های او نگران کننده است چه این صحبت‌ها درباره تسلیحات هسته‌ای یا شکنجه و یا هر چیز دیگری باشد.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح شده است که مقامات ایران همواره هرگونه اتهام علیه برنامه هسته‌ای کشورمان را رد و تاکید می‌کنند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران ماهیت کاملا صلح‌آمیز دارد و این کشور تنها برای تعامل با جهان وارد مذاکرات هسته‌ای شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید