Performancing Metrics

با حضور صنعتگران ۵۸ کشور روبان چهاردهمین اتومکانیکای دوبی بریده شد | اتاق خبر
کد خبر: 341109
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 01:10
طبق روال ادوار پیشین، مطر الطائر، مدیر کل و رئیس هیأت مدیره سازمان حمل و نقل و جاده های امارات متحده عربی، آئین گشایش نمایشگاه اتومکانیکای دوبی را به جا آورد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از عصر خودرو، جریان فعالیت اتومکانیکای دوبی به عنوان کانون توجه اهالی صنعت خودرو در خاورمیانه و آفریقا با بریدن روبان این نمایشگاه توسط رئیس هیأت مدیره سازمان حمل و نقل و جاده های امارات متحده عربی آغاز شد.
مرکز تجارت جهانی دوبی طی سه روز میزبان اهالی اتومکانیکا خواهد بود. امروز 2017 غرفه گذار از 58 کشور فعالیت خود را در این نمایشگاه آغاز کردند. این رقم 7 درصد رشد در مقابل اتومکانیکای سیزدهم را نشان می دهد.
میزان تجارت صورت گرفته در سال گذشته طبق آمار اعلام شده بالغ بر 12.98 میلیارد دلار بوده و پیش بینی می شود این عدد با رشد 6 درصدی در دوره های آتی اتومکانیکای دوبی تا سال 2020 به مبلغ 17.27 میلیارد دلار برسد.
در نمایشگاه سال جاری 15 سالن مرکز تجارت جهانی دوبی در اختیار اتومکانیکا قرار گرفته و صنعتگران حوزه خودرو و قطعات و تجهیزات آن در این سالن ها به نمایش دستاوردهای خود پرداخته اند.
پایگاه خبری «عصر خودرو» و هفته نامه خودرو امروز نیز در میان شرکت کنندگان حاضر در این نمایشگاه در غرفه G30 در سالن یک این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید