Performancing Metrics

به چیزی جز قهرمانی در جام‌جهانی فکر نمی‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 341126
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 02:01
پدیده کشتی فرنگی:
پدیده مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 85 کیلوگرم با بیان اینکه با آمادگی و انگیزه بسیار بالا آماده حضور در رقابت‌های جام جهانی است، گفت: به دنبال این هستیم که جام قهرمانی را مقتدرانه بالای سر ببریم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین نوری درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی اظهار کرد: پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی بلافاصله تمرینات خود را در اردوی تیم ملی و زیر نظر مربیان آغاز کردم با برنامه‌ریزی خوب کادر فنی، خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی هستم و آماده‌ام در رقابت‌های جام جهانی شرکت کنیم.

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم تیم ملی افزود: به دنبال این هستم که در رقابت‌های جام جهانی بهترین نمایش را داشته باشم و انشاالله بتوانیم با توجه به حضور مهره‌ای شاخص در تیم ملی با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مردم را خوشحال کنیم. سال گذشته تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی به عنوان سوم رسید اما امسال به دنبال این هستیم که مقتدرانه در شیراز جام قهرمانی را بالای سر ببریم. نفرات تیم ملی به چیزی غیر از قهرمانی در این رقابت‌ها فکر هم نمی‌کنند و همگی آماده‌اند بهترین نمایش را داشته باشند.

وی درباره قهرمانی مقتدرانه در مسابقات انتخابی تیم ملی و پیروزی برابر رقبای با تجربه در وزن 85 کیلوگرم گفت:برای کسب موفقیت در مسابقات انتخابی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که توانستم مزد زحماتم را بگیرم. الان تمام تمرکزم این است که کماکان در تمرینات با انگیزه حاضر شوم و انشاالله تیم ملی رقابت‌های المپیک ریو همانند المپیک لندن بهترین عملکرد را داشته باشد.

نوری با اشاره به انگیزه بالای فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: پس از کسب سهمیه المپیک توسط سوریان فرنگی‌کاران حاضر در اردو بسیار با انگیزه‌تر از قبل به تمریناتشان ادامه می‌دهند و خوشحالم که سوریان توانست مزد زحماتش را بگیرد و امیدوارم در المپیک بهترین نمایش را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید