Performancing Metrics

تاج حق دارد دبیرکلش را انتخاب کند | اتاق خبر
کد خبر: 341166
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 04:49
اسدی:
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید همه باید تلاش کنند و باعث خوشحالی مردم شوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا اسدی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است امیر عابدینی جایگزین او شود یا خیر گفت:‌ رییس فدراسیون حق دارد تیم کاری خودش را انتخاب کند و نباید حقی از او ضایع کنیم و نمی‌توانیم به او بگوییم که چه کسی را به عنوان دبیرکل انتخاب کند.

وی درباره هفته آخر لیگ هم گفت: هفته پایانی لیگ واقعا حساس است و متقاضی حضور در ورزشگاه هم زیاد شده بنابراین بلیت بازی‌ها کم است.

اسدی درباره اینکه بعضی‌ها گفته‌اند انتخابات مهندسی شده بود گفت: هر کسی هر نظری دارد می‌تواند بگوید ما نمی‌توانیم درباره نظرات دیگران صحبت کنیم. وظیفه ما این است که هر چه در توان داریم بگذاریم تا مردم خوشحال شوند. هر کسی هر کاری می‌تواند انجام دهد تا تیم ملی موفق شود. ان‌شاءالله تیم ملی متقدرانه در جام جهانی شرکت می‌کند و باعث خوشحالی مردم می‌شود.

او درباره اینکه برخی از اعضا 4 سال قبل بدون اینکه شرایط سنی را داشته باشد در هیات رییسه حضور داشتند گفت: من وظیفه ندارم درباره این مسائل صحبت کنم و در حوزه کاری من نیست.

اسدی در پاسخ به این سوال که شما دوست دارید کی‌روش در ایران بماند یا خیر؟ گفت: من دوست دارم هر کسی که به فوتبال ایران خدمت می‌کند و باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شود به کارش ادامه دهد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا رابطه شما و مهدی تاج صمیمی است گفت: من با هر کسی که برای فوتبال ایران زحمت می‌کشد رابطه صمیمانه دارم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید