Performancing Metrics

مصدومیت ناگهانی شوکه‌ام کرد | اتاق خبر
کد خبر: 341175
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 05:30
عباسعلی:
نماینده وزن ۶۸ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان گفت: مصدومیت ناگهانی در جریان تمریناتم شوکه‌ام کرد و باعث شد تا نتوانم در این مرحله از انتخابی تیم ملی شرکت کنم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در خصوص مصدومیت ناگهانی در جریان تمریناتش تصریح کرد: دیروز در حین تمرینات بدنسازی ام، وقتی می خواستم از روی یک باکس بپرم نتوانستم تعادلم را حفظ کنم و در هنگام فرود با ساق پاهایم به زمین خوردم و هر  دو ساقم آسیب دید. ابتدا متوجه عمق مصدومیت نشدم و با همان حالت در حال قدم زدن بودم که یکی از دوستانم من را متوجه خونریزی ساق هایم کرد که در مراجعه به بیمارستان پس از تصویربرداری ۵ بخیه نیز به ساق هایم زدند.

وی افزود: این مصدومیت ناگهانی من را شوکه کرد ولی خدا را شکر که ساق هایم نشکست. بعد از بازگشتم از اتریش خودم را برای رقابتهای انتخابی آماده می کردم که این مصدومیت برنامه هایم را به هم ریخت. به پزشکم گفتم که هفته بعد مسابقه دارم ولی به شدت با این موضوع مخالفت کرد و اجازه حضور در این مسابقات را به من نداد.

عباسعلی با بیان اینکه با مسئولان فدراسیون در خصوص غیبت در این مرحله از انتخابی تیم ملی صحبت کرده ام ادامه داد: مدارک پزشکی ام را در اختیار مسئولان قرار می دهم و  از آنها اجازه گرفتم تا با توجه به شرایط مصدومیتم در رقابتهای انتخابی شرکت نکنم. باید استراحت کنم تا این مصدومیت هر چه سریع تر برطرف شود و بتوانم در انتخابی های بعدی برای حضور در تیم ملی تلاش کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید