Performancing Metrics

یک مربی دیگر به کادر فنی تیم ملی بوکس اضافه شد! | اتاق خبر
کد خبر: 341180
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 05:55
در ادامه تصمیمات فدراسیون بوکس؛
در ادامه تصمیمات جالب فدراسیون بوکس سه مربی به صورت همزمان هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفتند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تیم ملی بوکس در حالی خود را برای آخرین شانس کسب سهمیه المپیک آماده می کند که دو تیم جدا شده حرفه ای و آماتور با حفظ سرمربیانشان با هم ادغام شدند و امروز در اتفاقی جالب و در نوع خود منحصر به فرد یک مربی دیگر به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

این درحالی است که به نظر نمی رسد مشکل بوکس ایران کمبود مربی در تیم ملی و تمریناتش باشد بلکه ملی پوشان برای حضور هر چه بهتر در مسابقات آذربایجان به اردوی تدارکاتی نیاز دارند. عبدالرضا انصاری در شرایطی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد که سال گذشته از ترکیب تیم بوکس جوانان و نوجوانان کنار گذاشته شده بود. معلوم نیست این بار کدام یک از مشاوران پرتعداد رئیس فدراسیون بوکس در این تصمیم گیری نقش کلیدی داشته است!

علیرضا استکی، اکبر احدی، عبدالرضا انصاری، همایون امیری و اصغر اشرفی اعضای کادر فنی پرتعداد تیم ملی بوکس را تشکیل می دهند. کادر فنی که فرصت چندانی تا آغاز مسابقات کسب سهمیه ندارد و بعید به نظر می رسد مربیان پرادعای بوکس که هر یک به نوبه ی خود یک رقیب اصلی برای دیگری به شمار می آیند چگونه می خواهند افکار خود را همسو کنند و از بروز دوباره حاشیه در تیم ملی جلوگیری کنند.

بوکس ایران اگرچه تنها یک سهمیه المپیک کسب کرده است اما به لطف تصمیم گیری های نه چندان منطقی مسئولانش سهمیه های زیادی در بخش سرمربیگری دارد و شاید تا چند روز دیگر فرد یا افراد دیگری به ترکیب کادر فنی اضافه شدند تا جایی که نباید تعجب کرد اگر روزی تعداد مربیان تیم ملی از تعداد بوکسوهایش بیشتر شود!

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید