Performancing Metrics

کمپین «من یک سیاه‌جامگانی هستم» شکل گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 341468
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 00:13
در حالی که تنها کمتر از 5 روز تا مشخص شدن سرنوشت تیم سیاه‌جامگان ابومسلم باقی مانده است، جنبشی مردمی برای حمایت از این تیم شکل گرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با کشیده شدن تعیین سرنوشت یکی از نمایندگان لیگ برتری فوتبال استان به بازی پایانی در مشهد و مقابل رقیب خود ملوان بندرانزلی، خراسانی‌ها و مشهدی‌ها برای این روز مهم متحد می‌شوند.

در کنار حمایت‌های اشخاص، در فضای مجازی نیز کمپینی برای هواداران و علاقه‌مندان فوتبال استان شکل گرفت تا برای حمایت از تیم استان متحد و در روز مسابقه با حضور گسترده خود یار دوازدهم سیاه‌جامگان باشند تا این تیم در لیگ برتر بماند.

روز جمعه 24 اردیبهشت تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان از ساعت 18 در ورزشگاه ثامن مقابل تیم ملوان باید به میدان برود و از امتیاز لیگ برتری خود دفاع کند.

همچنین تمامی بلیط‌های تماشای دیدار سیاه جامگان و ملوان توسط مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای فوتبال دوستان استانمان خریداری شده تا تماشاگران بتوانند به صورت رایگان این دیدار را تماشا کنند.

با حضور صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان، ولی پور معاون ورزشی، قریب مدیر حراست و حسینی مشاور مدیرکل و سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و پوررضایی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد جلسه بحث و همفکری حمایت سیاه جامگان خراسان برگزار شد.

در این جلسه در راستای تامین امکانات مورد نیاز حضور پرشور هوداران فوتبال و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت رفت آمد تماشاچیان با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی شرایط لازم مهیا شد و با استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی مربوطه بهترین شرایط برای کسب موفقیت نماینده فوتبال استانمان در لیگ برتر فوتبال کشور مهیا شود.

تمامی بلیط‌های تماشای این دیدار توسط مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای فوتبال دوستان استانمان خریداری شده تا تماشاگران بتوانند به صورت رایگان این دیدار را تماشا کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید