Performancing Metrics

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا | اتاق خبر
کد خبر: 341474
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 00:39
ناکامی رئال مادرید برای قهرمانی در هفته آخر لالیگا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مادرید می تواند با پیروزی و لغزش بارسلونا در هفته آخر قهرمان این فصل لالیگا شود، اما آمار نشان می داند این تیم با این شرایط در قهرمانی ناکام مانده است.

 

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به رئال مادرید اختصاص دارد. مادرید تاکنون 11 بار زمانی که صدرنشین نبوده تا هفته آخر فرصت قهرمانی داشته است اما در هیچ یک از آن ها قهرمان نشده است. در مجموع مادریدی ها 22 بار در آخرین هفته فرصت قهرمانی داشتند.

این نشریه به اتلتیکو مادرید اختصاص دارد. تیم مادریدی با توجه به از دست دادن فرصت قهرمانی اکنون به فینال لیگ قهرمانان فکر می کند.

انتخاب پویت به عنوان سرمربی جدید رئال بتیس از عناوین این روزنامه است.

 

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به نیمار اختصاص دارد. در حالی که تیم های پاری سن ژرمن و رئال مادرید خواهان مهاجم برزیلی بارسلونا هستند او می خواهد قراردادش را با باشگاه خود تا سال 2021 تمدید کند. ارزش قراردادش 220 میلیون خواهد بود و تنها لیونل مسی با 250 ملیون بالاتر از او خواهد بود.

صحبت های مسی از عناوین این نشریه است. مهاجم بارسلونا گفت: به موقع در لالیگا به خود آمدیم.

این روزنامه به داور دیدار تیم های بارسلونا و گرانادا اشاره کرد. هرناندس هرناندس داور ال کلاسیکو برگشت این بازی را قضاوت خواهد کرد.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به آنخل ویار اختصاص دارد. پس از کناره گیری میشل پلاتینی برای ریاست یوفا احتمال دارد رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا این سمت را بر عهده بگیرد.ویار که اکنون نایب رییس یوفا نیز است جام لیگ اروپا، لیگ قهرمانان و یورو را به تیم های قهرمان اهدا خواهد کرد.

این نشریه به پیشنهاد باشگاه اتلتیکو برای تمدید قرارداد با فرناندو تورس اشاره کرد. مهاجم اسپانیولی می خواهد پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا آینده اش مشخص شود.

این روزنامه به لوکاس واسکس اشاره کرد. بازیکن مادرید به دیدارنهایی لیگ قهرمانان می رسد.

تغییر برنامه هفته پایانی لالیگا از عناوین این نشریه است. تیم های که برای بقا می جنگند یکشنبه هفته آینده ساعت 23 به مصاف حریفان خود می روند. در این بازی ها اسپورتینگ خیخون میزبان ویارئال است، رئال بتیس به مصاف ختافه می رود و رایوواکانو برابر لوانته قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید