Performancing Metrics

اگر قهرمان آسیا نمی‌شدیم معلوم نبود چه برخوردی می‌کردند | اتاق خبر
کد خبر: 341771
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 21:59
طیبی:
بازیکن تیم ‌ملی فوتسال با انتقاد از نحوه برخورد مسئولان فدراسیون فوتبال با این تیم گفت: خدا را شکر که حداقل قهرمان آسیا شدیم وگرنه مشخص نبود که با ما چه برخوردی می‌شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین طیبی درباره تعطیلی اردوی تیم ‌ملی فوتسال اظها‌ر کرد: در این تعطیلات کادرفنی برنامه‌ای را ارائه دادند تا به صورت اختصاصی آنها را انجام دهیم. البته همه می دانند شرایط خوب نیست و هیچ چیزی سر جای خودش قرار ندارد. نه تاریخ اردوی بعدی‌مان را می‌دانیم و نه بازی تدارکاتی را انجام داده‌ایم. ما جزو چهار، پنج تیم اول دنیا هستیم اما یک اردوی مناسب را نمی توانیم برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد اردوی تیم ‌ملی در جزیره کیش هم برگزار نمی‌شود نیز گفت: قرار بوده که به ما خبر دهند اما تااکنون هیچ اطلاعی از برگزاری این اردو نداریم.

بازیکن تیم ‌ملی فوتسال تصریح کرد: خدا را شکر که ما قهرمان آسیا شدیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، مشخص نبود الان چه برخوردی با ما می‌شد. همه تیم‌ها خودشان را برای جا‌م جها‌نی آماد می‌کنند ولی ما تکلیفمان را نمی دانیم. این نوع برخورد بسیار زشت و زننده است.

طیبی ا‌دا‌مه‌ داد: آقای ناظم الشریعه تمام تلاش خودش را می‌کند و برنامه اش را به فدراسیون فو‌تبا‌ل ارائه کرده است ولی این مسئولان هستند که پیگیر شرایط تیم ‌ملی نیستند.

این ملی‌پوش با بیان این که موفقیت در جا‌م جها‌نی به راحتی به دست نمی‌آید هم اظها‌ر کرد: در جا‌م جها‌نی تیم‌های قدرتمند حاضر می‌شوند که اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید بهتر از این عمل کنیم. حتی بازیکنان ما تاریخ شروع لیگ برتر را هم نمی دانند ما تا وقتی که بازی نکنیم به آمادگی نمی رسیم. صرفا با برگزاری اردو فقط خسته می شویم. با توجه به این که تاریخ لیگ برتر را نمی دانم هنوز تیم آینده‌ام را انتخاب نکردم.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید